Hallo dames ik durf niet te geloven maar hier is ie . Op 06 juni pregnyl 10,000 op 8 juni punctie 11 de verse tp top emy dacht aankomende dagen zou testen pregnyl als uit bloed is maar lijkt dat oploopt maak ik kans en mijn test datum is over 6 dagen pas aub kijk mee ..
Het ziet er hoopvol uit. Veel succes komende dagen, ik hoop dat het dan nog positief is. Ik duim voor je!
Ze lopen op dus dat kan niet meer van de pregnyl komen. Hopelijk blijven ze mooi oplopen de komende dagwn
Ze lopen wel super mooi op! Heb alleen geen verstand van pregnyl en hoe dat werkt! Anders gefeliciteerd😀
Die lopen hartstikke mooi op! Als het van de Pregnyl was geweest, hadden ze af moeten lopen. Dit is dus prachtig <3
Wauw lopen super mooi op! Met pregnyl lopen je testen niet op. Zou het een meerling kunnen zijn? Gewoon nieuwsgierigheid.
Gefeliciteerd meid. Misschien vind je het leuk om mijn rijtje te zien ter vergelijking. Ik 5 juni pregnyl, 7 juni punctie en 10 juni terugplaatsing. Scheelt een dag, maar mss geeft het je wat rust. Hier mijn rijtje:
Wowww indd ook mooi testen en 1 dag verschiel hahha super leuk ook gefeliciteerd .. Dankje well we zijn super blij nu naar uitkijken om one gezien compleet te maken