Dag dames, Hopelijk kunnen jullie me helpen.... Vorige week dinsdag naar mijn eigen idee een vkm gehad; veel krampen en tot op de dag van gister heftige bloedingen en bruin bloed. Ging er vanuit dat het in een vroeg stadium mis gegaan was... Nu voel ik me vandaag heel vreemd; ziekjes en lijkt op griepje. Heb toch nog maar een test gedaan en die is super positief!! ( Clearblue digitaal) Wat zou er nu aan de hand zijn? Ik snap er niks meer van! Kan het zijn dat ik toch nog steeds zwanger ben? Of is het hormoon nog niet uit mijn lijf??? Help me.... Liefs, popje
Het kan allebei eigenlijk. Jij moet echt naar een gyn voor een echo. Ik zou dit echt niet af wachten hoor. Misschien was je wel van 2 vruchtjes bevrucht en heb je er maar 1 verloren. Ik zeg ook maar wat hè, het kan namelijk vanalles zijn. Je moet echt een afspraak maken en dit niet aankijken! Ik hoop uiteindelijk toch goed nieuws voor jou
super positief wijst er toch wel op dat er iets is. In zijn algemeenheid is het bij een vroege miskraam allemaal snel weg (hcg) Maar omdat je zo'n bloeding hebt gehad zou ik toch contact opnemen met een vk of gyn. Dan kunnen ze kijken of er sprake is van een zwangerschap en het wel in de baarmoeder zit. Zelf heb ik bij mijn dochter ook heftige krampen gehad en zijn we via de ha naar de gyn verwezen. Better safe than sorry denk ik dan maar
het kan allebei..ik had een week na de MK ook nog een knalpositieve test. Ik was 5w3d zwanger toen ik een MK kreeg. hcg heeft een halfwaardetijd van 48 uur. Het kan ook zijn dat er restweefsel is, en dan blijft je hcg stijgen en je klachten toenemen. je lichaam denkt dan nog zwanger te zijn. Ik zou een echo vragen als ik jou was, om te kijken of je volledige miskraam hebt gehad of dat er restweefsel zit. Ook hcg prikken, en dat om de 4 dagen herhalen om te kijken of het hcg daalt word vaak gedaan na MK. Bij mij was het: hcg 18: miskraam, 4 dagen later hcg 66, 2 dagen later hcg 38, 2 dagen later hcg 13 en 4 dagen later was het weg.
ik heb vorige maand een mk gehad en een dag later al negatief getest, maar de vk zei tegen mij dat de test nog netzo goed positief had kunnen zijn... ik hoop voor je dat het toch goed zit! Bel idd gauw de gyn voor een echo!