Vandaag 5wk. en 1 dag zwanger en de afgelopen tijd heb ik elke keer een blauwe plek gevoel gehad in mijn buik en af en toe een trekkend en zeurend gevoel aan mijn baarmoeder en wit slijm verlies. Mijn borsten waren ook heel erg gespannen en een cup maat groter geworden en gevoelige tepels. Ik heb helemaal niet veel eetlust, eet normaal. Vanaf vandaag zijn alle symptomen zo goed als afgenomen behalve de gevoeligheid van mijn borsten (maar is ook niet meer zo extreem). Ik maak me best wel zorgen. Ik heb (nog) geen bloed verlies. Maar voel me niet meer zwanger. Wie kent dit gevoel? Ik ben bang dat het mis gaat. Ik heb pas 29 april eerste echo. Wat denken jullie? Ik heb trouwens net nog getest (Action test) en deze is iets lichter dan vorige dagen. Zal ik nog wel zwanger zijn?
Dat wordt afwachten meid.. zit niet veel anders op. Om je nog wat hoop te geven: De ene dag zijn de kwaaltjes een stuk erger dan de andere dag. Dus misschien heb je juist wel eventjes een dagje geluk Pas bij helderrood bloedverlies moet je je zorgen gaan maken.
Je kunt niet meer doen dan afwachten.. heel vervelend maar iets anders kan ik niet zeggen. En wat justxme zegt: de ene dag zijn de kwaaltjes erger dan de andere dag.. wacht het gewoon even af.. sterkte ermee, ik weet hoe het is!
Idd maar afwachten...meer kan ik denk ik niet doen.Ben zo blij als de eerste 12 weken voorbij zijn...toch iets meer zekerheid dan...we wachten af..
De testen van de action drogen ook wel heel donker op, dus je kan ze pas vergelijken als ze allemaal opgedroogd zijn!
Goedemorgen! Bedankt voor jullie reacties. Ik ben weer helemaal gerust gesteld omdat ik heb vanochtend namelijk opnieuw getest en het streepje van de KV test is super knal en Action test is ook donkerder ten opzichte van vorige dagen. Ook weer wat symptomen...dus kan inderdaad dat je de ene dag meer voelt als op de andere dag. Het blijft natuurlijk spannend, het is zo pril, maar ik hoop zo dat de baby blijft plakken Foto1 KV testen en Foto2 Action testen.
Ik had dat gisteren ook 2 dagen geen symptomen en was ook zo pak Testje gedaan vn Action en een knaltest Hcg hormonen schommelt elke keer, kwestie van wachten Zie dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend
Gefeliciteerd meid! Bijzonder he? Maar zo spannend...Ook zwanger van je 1ste? Zat je ook beetje in de stress toen je 2 dagen geen symptomen had?
Het kan zelfs voorkomen dat je langer dan 2 dagen geen symptomen hebt. Dat had ik bij de zwangerschap van J. maar toch een mooie gezonde peuter inmiddels Ik had geen enkel kwaaltje tot week 15 dat ik hem zachtjes voelde fladderen. Daarvoor niks.. haha dan schiet je best in de stress Gefeliciteerd!!! Geniet er van! Liever dit dan weken of maandenlang kotsen haha zoals ik nu had..
Ja dat stelt me toch weer gerust...zegt dus niet zoveel maar kan me goed voorstellen dat je in de stress schiet als je eerst niks voelt....je wordt dan zo onzeker. Kotsen lijkt me ook niet alles, maar toch wel een teken dat je zwanger bent . Bedankt! Jij ook gefeliciteerd met je 2e, je bent al mooi ver!!
zoveel testjes!hihi je bent er duidelijk niet gerust in hopelijk nu een beetje rust en genieten!gefeliciteerd!!
Veel?? nee toch? hihi...tot ergernis van mijn man...beetje test verslaafd en idd onzeker..maar lijkt me nu duidelijk
Dank je wel! We zijn idd zwanger van onze eerste beebje. Jullie ook? Jaah, heb ook gelijk de VK gebeld omdat ik me toch zorgen maakte, maar die vertelde dat het normaal is