Hallo allen, Geen idee of het hier goed staat, anders hoor ik het graag. Ik ervaar de laatste paar dagen rare pijntjes die ik niet goed kan plaatsen. Ik vraag me af of meer mensen dit herkennen of weten wat dit zou kunnen zijn. Het zit zo: Volgens mijn cyclusagenda zou ik afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad moeten hebben. Op maandag kreeg ik hele erge krampen (leek op menstruatiepijn) Voorgaande maanden had ik dit ook als ik mijn eisprong had maar niet zo heftig als deze keer. Ik heb geen ovulatietesten gedaan of getempt. Sinds woensdag heb ik stekende pijn (niet heel erg maar wel vervelend) rechts onder in mijn buik, ter hoogte van mijn baarmoeder/eileider wanneer ik hard ga zitten, op sta of als ik stevig door loop. De pijntjes zijn niet minder geworden in de loop van de dagen. Vandaag ook meer een raar, soort drukkend gevoel in het midden van mijn onderbuik. Daarnaast ook veel lage rugpijn, maar dat kan ook komen omdat ik in de zorg werk. Vorige maand dacht ik dat het raak was (misselijk, hoofdpijn, duizelig, raar gevoel in mijn buik, gevoelige borsten) maar de testen bleven negatief. Menstrueerde wel maar wel anders als normaal. Normaal veel weefsel wat er mee uit komt zeg maar, nu alleen 1 klontje en de rest van de dagen alleen vloeien (sorry voor de details) Hoewel ik de testen toch niet helemaal geloof, ga ik er vanuit dat ik nog niet zwanger ben. Zijn er dames die dit herkennen of weten wat dit zou kunnen zijn? Ik hoor het graag!
Misschien innesteling waar je last van hebt ? Als je het niet vertrouwd misschien naar een dokter gaan? Krijg je misschien beetje duidelijkheid.
Wat kan zijn is dat je het rijpen van een eitje voelt. Dat kan pijnlijk zijn. Vervolgens springt je ei en dan gaat t progesteron aan het werk. Daar kan je klachten van krijgen die vergelijkbaar zijn met zwangerschapssymptomen. Je lichaam is geen robot. Je cyclus en menstruatie kunnen maandenlang hetzelfde zijn en vervolgens ineens veranderen. Vooral bij een kinderwens gebeuren er lichamelijk de gekste dingen (trust me, I know... ) Succes!
Mijn schoonzus ( moeder van 2) dacht aan bandenpijn, zij herkende de klachten. Het zijn nu echt messteekjes. Een ander grappig iets is dat mijn kat sinds deze week alleen op mijn buik wil liggen. Normaal ligt hij naast me op de bank en soms op mijn benen. Als het deze maand raak is dan zou dat wel heel toevallig zijn