Zou het? Heeeel licht streepje, kwam meteen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door KleinMeisje93, 25 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hee dames.

Ik heb vanmiddag heel licht positief getest (althans, daar lijkt het op) heb die van z&k gedaan evenals die van de kv 2v5. Zit nu 4 dagen voor NOD uitgaande van 25 dagen.

Ik weet dat het nog te vroeg is om te juichen maar vind hem met het blote oog duidelijker dan op de foto. :)

Morgen ochtend test ik met ochtend urine dan zal hij duidelijker moeten zijn en anders is het gewoon negatief.

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Op de Z&K zie ik niks, maar die geven ook extreem vaak vals positieve.
    Op de kruidvat zie ik een streepje, maar deze oogt erg dun en grijs?

3. KleinMeisje93

Met blote ogen is hij roze en zag hem gelijk, maar misschien omdat de kwaliteit hier vaak slecht is dat hij het dan zo aangeeft? Morgen ochtend doe ik hem nognaals.
    En anders is het gewoon echt een 'indroger' die meteen op kwam zetten😤

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik denk bij de bovenste iets te zien.. doe het morgen nog een x met ochtend urine. Ben heel benieuwd voor je

5. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    ik denk ook op beide een licht streepje te zien als ik jouw was zou ik zondag pas weer een test doen aangezien hcg verdubbelt in 48 uur anders heb je morgen weer een twijfel test.
    spannend zou erg mooi voor je zijn. na alle twijfels voor jou of het wel zou lukken.

6. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Ik zie op beide een streepje! Zo begon mijn Z&K ook bij de oudste

7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Ik zie wel een streepje maar durf hem nog niet positief te noemen.

Hoeveel DPO zit je nu? In het ene topic zeg je 8DPO en andere NOD-forum zeg je 10/11DPO:)

8. KleinMeisje93

Bedankt voor jullie reacties!
    Ik had deze maand wel een soort van 'vermoede' deze maand ook is granaatappelsap gedronken en miss heeft dat toch geholpen, we zullen het vanzelf merken :)
    Het grappige is is dat als ik het daadwerkelijk ben ik dan ook precies op mijn verjaardag (8 augustus) uit gerekend zou zijn.

9. KleinMeisje93

Hey, nee ik zit geloof ik op 8 DPO maar kan ook later zijn (over die 10/11, ik dacht dat ik daarop zat, had daarna nog even gecheckt en zag in een app die ik gebruik dat ik nu op ongeveer 8 DPO zit maar dat is even ruim gerekend omdat ik het niet zeker weet,, ovulatiepijn wel ontzettend erg gehad vorigge week maandag en dinsdag dus vermoedelijk woensdag/donderdag eisprong gehad)

10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Ik lees wel wisselende dingen :p
    En qua hoeveel DPO je zit en de ene keer heb je t gevoel dat t totaal niet raak is en nu zeg je van wel.

Anyways, overmorgen weer testen.

11. KleinMeisje93

Haha ja sorry, ben zo slecht in het onthouden wat ik vaak zeg!! Zeg het vaak anders dan dat ik het bedoel. Mijn excuses :)

12. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Ik zie iets, maar zou het pas geloven als hij mooi oploopt (nare ervaring gehad met een tuurtest) Ik ga iig voor je duimen. Leuk dat je dan uitgerekend zou zijn op je verjaardag. Ik ben uitgerekend op de verjaardag van mijn man.

13. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ik meen iets te zien op beide testen, spannend! Morgen of overmorgen weer een testje wagen, mijn duimen draaien voor je. (;

14. KleinMeisje93

Thanks meiden! Ik ben benieuwd. Voor nu wil ik niet al te veel gaan hopen, wil de hele tijd gaan testen als ik naar de wc moet... is daT raar?😳

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Aangezien je dus je eisprong niet met zekerheid weet en deze via een app hebt berekend (die dus blijkbaar van een gemiddelde cyclus van 28 dagen uit gaat wat in maar heel weinig gevallen ook echt zo is), zou ik er rekening mee houden dat hij ook op je lh piek kan reageren.

Over 2 dagen weer testen en dan zou de kv al duidelijker moeten zijn.

16. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Idd nog een x testen en dab met ochtend urine.

Ik ben ook rond mijn verjaardag uitgerekend. Super leuk!

17. Chant26

Chant26 Actief lid

31 okt 2016
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie ook heel licht een streepje!!

18. KleinMeisje93

Heey. Daar zat ik ook heeel erg aan te twijfelen maar de app die ik heb gaat uit van 25 dagen bij mij met een LF van 12. Eisprong ben ik wel zeker van want hij liep wel heel erg op maar niet dat de cb positief aangaf toen.. zag wel aan de tweede streep op de test dat hij op was gelopen dus ga er eigenlijk wel vanuit dat mijn ei geweest is, had toen veel meer afscheiding en wat 'rekbaarder' maar zeker weten doe ik het niet, kon toen niet meer verder testen omdat ik geen ovulatietesten meer had helaas.

Maar aangezien ik de laatste paar maanden ook op dag 12/13 positief had gehad ging ik daar nu ook vanuit.. kan natuurlijk altijd wel verschillen maar denk niet dat hii nu ineens 10 dagen later zou zijn

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Weet het al meer? Ben zo nieuwsgierig voor je!

20. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Ben ook heel benieuwd of je nog weer getest hebt?

Deel Deze Pagina