Ik heb vorige maand van cd11 tot cd21 1x per dag getest met cb ovulatietest (roze). Heb geen smiley kunnen vinden. Ben gestopt op cd21 omdat m'n testen op waren. Nu las ik positieve ervaringen over sensitest ovulatietesten (rode). Hier heb ik voor de eerste keer gebruik van gemaakt deze maand. Ben begonnen op cd 11. Deze bleven tot gistermorgen bijna wit. Heb vanmorgen cd 19 weer getest en zag dat t lijntje donkerder werd, maar nog niet zo donker als t controle lijntje, dus negatief nog steeds. Maar ik zag verandering gelukkig. Heb vanmiddag nogmaals getest omdat ik gelezen heb dat als je t lijntje donkerder ziet worden je beter 2x op n dag kunt testen. Dit heb ik gedaan en tegelijkertijd ook nog een cb ovulatietest. Deze gaf helaas n leeg rondje aan. Maar t stickje erin waren 2 dikgedrukte lijntjes. T 2e lijntje vd sensitest was t zelfde gebleven als vanmorgen. Zou m'n piek er elk moment aan kunnen komen of heb ik m gemist door gisteravond niet te testen? Dit is vrij nieuw allemaal. De enige smiley wat ik ooit gezien heb was vorig jaar januari! Heb daarna ook nog maar 2 rondes getest.(vorig jaar september en vorige maand). Mijn cyclus is gemiddeld 31 dagen. Ik probeer n foto te uploaden, maar geen idee of ik t goed doe hihi.
Net zoals SMJD zegt is er weinig over te zeggen. Mijn ervaring is dat de smileys eerder kwamen dan de positieve test van zwanger en kids. Weet niet hoe gevoelig sensitest is. Wel waren de streepjes bij mij ook een tijdje donker voordat er uberhaupt een smiley kwam te staan. Daarom ben ik naar 2 rondes met cb gestopt met die testen. Gaven mij totaal geen duidelijkheid. En de versie die 4 dagen aan zou geven die gaf bij mij toch echt maar 2 dagen aan.