Vage testen :-(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smiley24, 3 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hallo dames,

Na mijn miskraam van 3 maanden geleden zijn we meteen begonnen met het klussen voor de volgende. Ik was toen op 29 mei gecuretteerd, en ik had toen mijn 1e menstruatie afgewacht. Ik werd dus 4 juli ongesteld, sinds een paar dagen voel ik me weer misselijk, vaak plassen en veel honger. Ik had een test gedaan van CB digitaal, maar het gaf steeds een foutmelding aan. Dus ik haalde de patroon uit de lezer, en het waren wel 2 lichte streepjes. Dus gisteren een normale test gedaan en ook hier was er een heeeeeeel licht streepje te zien. Vandaag dus nog een keer een CB digitaal test gedaan en deze gaf aan dat ik niet zwanger ben. Ik heb dus wel zeker 5/6 dagen te vroeg getest de 1e keer. Uitgaande van mijn cyclus van 31/32 dagen.

Is dit wel normaal bij zo'n CB digitaal test? Het geeft negatief aan, maar er zijn wel 2 streepjes te zien. Ik weet het gewoon ff niet meer :(

2. Niet meer actief

Hoi,

In de bijsluiter staat duidelijk dat je de streepjes niet mag aflezen.
    Bij mij waren er ook 2 streepjes, maar je moet CB digitaal echt digitaal aflezen.
    Maar misschien ben je wel zwanger, als je zeker voor je nod hebt getest staan alle kansen nog open lijkt me.
    Wie weet over enkele dagen nog eens testen, maar niet naar de streepjes bij digitaal kijken hoor, maar echt naar wat hij zegd.
    Veel succes.

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Toch die dagen afwachten.. en dan nogmaals testen! Het is moeilijk, maar alleen dan heb je zekerheid!

Heel veel succes!

Deel Deze Pagina