Beste meiden, Na 3 miskramen heb ik weer positief getest als geloof ik nog niet echt dat ik zwanger ben. Ik zit inmiddels ongeveer 1 a 2 dagen na NOD maar vind de testen nog zo licht! CB digital geeft zwanger 1-2 weken aan, maar zowel k2v5 als testpoint 2v5 geven wel een hele lichte streep. Verder heb ik ook weinig symptomen... Ik heb geprobeerd een foto bij te voegen van een test, maar of dit gelukt is met IPhone??
Duidelijke streep hoor, ik had ook zo'n streep en dat streepje word volgende maand twee Daarnaast zegt cb geen "zwanger 1-2" als er geen hcg is... Gefeliciteerd, hopelijk een plakker!
ik vind hem duidelijk hoor! Snap dat je onzeker bent na de miskramen maar probeer niet teveel af te gaan op de kleur van de test. Als ie maar donkerder wordt. Als cb 1-2 weken aangeeft zou ik daar gewoon op proberen te vertrouwen! Gefeliciteerd!
Indd niet heel donker voor 2 dagen na nod.. Misschien een late innesteling .. Komende dagen even doortesten dan weet je meer Succes !
Bedankt voor jullie reacties! Van eisprong ben ik eigenlijk bijna zeker, heb CB ovulatietesten met smiley gebruikt, en deze zijn volgens mij best betrouwbaar! Vind het wel vaag, bij andere zwangerschap liep het veel sneller op... Blijf nog maar even hopen! Even nog een testje; voeg ik nu een nieuwe of een oude foto toe?? ( sorry hoor.... Digibeet!)
De onderste is wel donkere hoor meid denk dat die ma/di nog donkere is niet iedereen maakt de hoeveelheid hcg aan de 1 wat snelle als de Andere
Gefeliciteerd meid! Bij mij werden de streepjes ook maar heel langzaam donkerder, ik was ook zeker van mijn nod aangezien ik ook ovutesten had gebruikt. Pas een week na nod had ik een echt enorme knaller.
Bedankt voor jullie reacties! Stelt me al een klein beetje gerust, ook al hang ik hier nog niet de slingers op! Zenuwslopend vind ik het altijd, helemaal omdat het al 3 keer mis is gegaan! Maar laten we hopen op het beste!
Dank! Vlinder: mijn eisprong was waarschijnlijk vrijdag of zaterdag (2 weken geleden). Dus ik had mijn NOD gisteren.....
Hier ook 4 miskramen gehad en deze streepjes betekenden bij mij nooit iets goeds. Bij mijn zoon knalde de test meteen 1 dag voor NOD. Nou kan daar natuurlijk iets verschil in zitten, maar vind hem erg vaag nog. Ik duim wel dat het goed zit.
Zo zag mijn test er ook zo'n beetje uit 10dpo/4dsgen voor NOD! Nu heb ik een enorme knaller!! Voorzichtig gefeliciteerd!