morgen is mijn NOD ik heb nu al 4dagen gekke vage testjes. ik weet niet of t indrooglijntjes zijn of wat dan ook. maar zou ik als t zo zou zijn niet vandaag al echt positief moeten testen??
Sommige mensen testen nu eenmaal niet perse op nod met een knaller waaronder ik zelf. Maar wat versta je onder vage testen? Heb je een foto?
ik zie niks maar kan ook door de foto en het uploaden komen verslechterd de beeld kwaliteit ik heb zojuist ook een licht tuurstreepje getest die is echt niet op de foto te krijgen maar zie hem zelf wel goed
Ik zie wel iets maar echt heel erg vaag inderdaad. Na hoe lang is deze foto genomen? Het streepje stond er wel binnen 5 minuten dan? Ik durf het (nog) niet positief te noemen maar ik duim wel heel hard voor je
ja dat tuuratreepje stond er binnen 5min. ik twijfel om maar zo een clearbleu test te kopen met zwanger niet zwanger 😂 dan weten we t zeker. hier word ik een beetje zenuwachtig van haha
Ik denk dat het daar helaas nog te vroeg voor is, ik zie namelijk niets op je fotos . Maar als je dat per se wilt doen neem dan die met wekenindicator, die is gevoeliger.
ik wacht wel gewoon even tot woensdag dan. dan ben ik 1 dag overtijd als ik nog niet ongesteld geworden ben. die testen zijn best prijzig haha
ik heb geen klachten maar dat had ik de andere 2 x ook niet. echt pas na de 12weken kreeg ik last van vanalles haha
Ik denk dat als je 4 dagen al vage testen hebt en je zou zwanger zijn dat ze nu wel een beetje moeten gaan oplopen