Os het donkerste streepje de controle streep? Zo ja lijkt ie nog niet positief. Heb je hierna nog verder getest? Moeilijkste zeggen maar zou uitgaan van 7dpo..
Woensdag avond was de test al minder. Als ik donderdag een eisprong heb gehad, moet ik dan tellen: vrijdag(1) zaterdag (2 dpo) zondag (3 dpo) maandag (4 dpo) dinsdag (5 dpo) woensdag (6 dpo) donderdag (7 dpo) vrijdag (8 dpo) zaterdag (9 dpo) ?
Woensdag avond was de test al minder. Als ik donderdag een eisprong heb gehad, moet ik dan tellen: vrijdag(1) zaterdag (2 dpo) zondag (3 dpo) maandag (4 dpo) dinsdag (5 dpo) woensdag (6 dpo) donderdag (7 dpo) vrijdag (8 dpo) zaterdag (9 dpo) ?
Ah zo, dus als je ovulatie test dinsdag en woensdag positief is, springt je ei dan vrijdag? Sorry snap het niet helemaal. Is de eerste ronde. Ik denk iig dat de piek woensdag was, maar dan kan het toch ook donderdag zijn gesprongen (24-48 uur) of moet je uitgaan van 48 uur?
Je kunt het beste uit gaan van 48 uur. Dan stop je niet te snel met seksen en begin je niet te vroeg met testen .