Hallo, eerder heb ik mijn echofoto al in het NUB-topic gezet, maar daar wordt weinig op gereageerd (1 reactie), en aangezien ik heel erg nieuwsgierig ben naar wat anderen zien, wil ik jullie vragen om aan de hand van de NUB het geslacht te raden! Heb 2 foto's waarop de NUB te zien is: View attachment 197773 View attachment 197774 Alvast bedankt!!
Thanks meiden, de tussenstand is nu in totaal: 4x jongen en 2x meisje. Nog meer die een gericht gokje willen wagen?
ik denk eigenlijk ook omdat hij gelijk loopt een meisje.. Eeen jongen zou de nub omhoog moeten wijzen... Laat je iets weten als je het weet?
op de eerste foto zou ik zeggen; jongen en op de twee een meisje Lekker onduidelijk hé. De nub staat er wel heeeel mooi duidelijk op, maar ik ben zelf niet zo goed in het trekken van de lijn v/d rug. Wat denk je zelf?
Oke dan is het nu 7x jongen en 5x meisje Hihi lekker verdeeld dus Mijn gevoel zegt vanaf het begin al een jongetje....maar toen ik zelf naar de NUB ging kijken (ben absoluut geen expert) dacht ik in eerste instantie meisje! Dus nu weet ik het niet meer haha.... blijf maar mn gevoel volgen denk ik! Op 13 december zullen we het weten, en dan post ik het hier natuurlijk ook ff!
Ik ben geen expert, maar ik zou zeggen meisje. Maar weet het niet heel zeker. Bij mijn eigen nub zegt ook iedereen meisje, en dat ziet er een beetje hetzelfde uit. Maar ik heb nog geen bevestiging, ben nu 18 weken.