Gisteren zou ik eigenlijk een buikoperatie krijgen (zie ;maandag operatie......begin zenuwachtig te worden). Alles had ik geregeld. Mijn man een week onbetaald verlof, mijn verlof voor 3 weken geregeld, kind een dag extra naar de opvang en ik was er letterlijk en figuurlijk klaar voor. Moest me om half 11 melden en heb de hele dag gewacht. Zenuwslopend en telkens werd ik doorgeschoven. Uiteindelijk ben ik om 4 uur weer naar huis gestuurd, maar niet geholpen. Er was geen tijd meer. Was echt zo boos en verdrietig Aangezien mijn operatie cyclus afhankelijk is (en alleen deze week plaats kan vinden) hoop ik volgende maand aan de beurt te zijn. Maar dat kunnen ze helaas niet garanderen......het kan ook nog wel langer duren. En dan te bedenken dat ik eigenlijk al in september moest, maar ja.......toen was er geen plek. Nu, net op advies wachtlijstbemiddeling ingeschakeld. Wie weet kunnen zij iets voor me betekenen.
Belachelijk! Ze kunnen toch juist in jouw geval niet zomaar wachten want dan ben je weer een maand verder! Sterkte meid, echt balen..
oh...dat is echt zuur! hoop dat ze vanuit de wachtlijstbemiddeling wat kunnen betekenen voor je, aangezien in september ook het eea niet doorging...Vet balen! hopelijk volgende maand en dan op t traject naar een blij ei en bevruchting! succes
Klachtencommissie bellen...dat heeft vaak wel zin. Maar eerst misschien even met gyn overleggen wat hij voor je kan doen?
Jeetje wat bizar dat dit kan! En je moet ook zoveel regelen, heel rot dat ze het dan zomaar niet door kunnen laten gaan! Moet niet gekker worden in de zorg. Heel veel sterkte!
Oh, wat erg zeg Ook omdat je er zoveel voor hebt geregeld natuurlijk, maar het lijkt me helemaal vreselijk om je zo lang voor niets druk te maken, zelfs al in het ziekenhuis te zitten wachten en om dan weer weggestuurd te worden.. Konden die artsen niet gewoon wat langer doorwerken? Ik bedoel, ik mag toch hopen dat zoiets niet elke dag gebeurt (want dan zouden ze zich zo onderhand moeten realiseren dat ze minder patiënten moeten inplannen per dag), dus ik zou denken dat ze voor die ene keer wel een uitzondering kunnen maken..