Hallo Ik weet sinds een paar uur dat ik wel heel degelijk zwanger ben aan het HCG-hormoon in mijn bloed Ik ben al 6 weken zwanger Nu heb ik nog geen kwaaltjes gehad en dat maakt me wat onzeker. Is er nog iemand die nergens last van heeft of gehad heeft?
Ik had ook weinig kwaaltjes, beetje misselijk in het begin, maar met op tijd kleine beetjes eten had ik daar weinig last van. Het verschilt echt per persoon.
Bij mijn zoontje wist ik zeker door de test en later door mijn buik dat ik zwanger was, want ik niet 1 kwaaltje gehad. Nu bij mij tweede zwangerschap heb ik ze geloof ik allemaal hahahh. Wel fijn voor je,geniet ervan! Liefs Carolina
Hoi, ben nu 21 weken en buiten wat vermoeidheid en zeer gevoelige (.)(.) heb ik ook geen kwalen gehad. Dus het kan wel degelijk hoor. De testen en de echo's zijn voor mij het bewijs.... en ja sinds drie weken een bewegend kindje in mn buik
ik heb ook bijna nergens last van, alleen wat meer moe en gevoeligere borsten. En ik heb al een maand geen migraine-aanvallen meer gehad, dat is een voordeel! Maar ik herken je gevoel hoor, je denkt dat je pas zwanger bent als je elke ochtend met je hoofd boven de toiletpot hangt... . Dus je twijfelt eraan of alles wel goed is als je dat niet hebt. Ik heb volgende week de eerste echo, dus dan weten we het zeker! En verder probeer ik er maar van te genieten dat ik bijna nergens last van heb...