Had je er 2 gekocht Gewoon maandag nog een keer testen. Dan gaat ie knallen. Maaruhm.. ben je nu al overtuigd dat je echt zwanger bent
Ik had de test van 15 euro gekocht was niet wat anders bleek er een early en een express in te zitten haha. Ga indd maandag nog eens proberen. Vind het heel onwerkelijk omdat ik telkens zn gevoel heb dat ik ongesteld ga worden. Het moet nog even landen
Dat is normaal hoor, dat ongigevoel komt heel veel voor bij net zwangere. Je baarmoeder is nu al heel druk met werken meid
Gefeliciteerd!! Ik zou ook gewoon zeggen dat hij positief is hoor! Die van mij was 10x vager en nog van een merkloze test online gekocht bleek gewoon zwanger!
Gefeliciteerd! Die Kruidvat was trouwens al heel duidelijk. Ik had die ook gebruikt toen ik zwanger was en bij mij was die niet zo duidelijk 1 dag na nod
Heel stomme vraag maar het is mn eerste keer. Wanneer ben je de verloskundige? Vind het zo voorbarig om nu al te bellen omdat ik nog maar 4 weken heen ben.
Gewoon over 1-2 weken bellen. Dan zullen ze een afspraak inplannen als je tussen rond de 8 weken bent voor een intake en dan tussen de 10-12 weken voor een termijn echo