vage zwangerschapstest van Kruidvat

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wind, 10 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Heeft de verloskundige bij je een website? Vaak kun je daar de info vinden.
    Hier is het aanmelden als je 6 weken bent, en dan is de eerste afspraak wanneer je 8 weken bent

Wind vindt dit leuk.
  2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik belde als ik na nod was, ben erg ongeduldig haha

Wind vindt dit leuk.
  3. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Bij ons mag je ook meteen bellen. Dan heb je meteen wat meer opties qua inplannen.

Wind vindt dit leuk.
  4. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Mooie testen!

Hier kon je ook gelijk bellen naar de VK.

Wind vindt dit leuk.
  5. Wind

Wind Lid

10 nov 2017
    53
    37
    18
    Vrouw
    Er zijn er 2 in de buurt beide een website. Kan alleen geen 'contact' opnemen dan moet ik gelijk een formulier invullen.

6. Wind

Wind Lid

10 nov 2017
    53
    37
    18
    Vrouw
    Nog iets.. wanneer hebben jullie het je ouders verteld? Vrienden en andere familie had ik bedacht bij 12 weken eerst even zeker weten dat het goed zit maar mn ouders vind ik wat anders..

Allemaal bedankt voor de felicitaties en geweldige tips

Bijgevoegde bestanden:

7. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met deze duidelijke testen! :)

Ik wacht ook tot 12 weken tot ik het iedereen vertel zoals vrienden, familie en collega's.

Onze ouders weten het al wel dat vind ik super fijn. Ik heb hiervoor een zwangerschap gehad die niet goed is gegaan en toen vertelde ik het pas toen het niet goed was, dat vond ik zelf geen pretje vandaar dat we er deze keer voor gekozen hebben het meteen te vertellen :).

Geniet ervan!

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd!

Qua vertellen. Wilden wachten tot de 12 weken. Maar helaas zo beroerd dat we het eerder verteld hebben.
    Geen idee wat we nu doen, als het raak mag zijn. Denk de ouders na een goede echo. Zijn er nu veel meer mee bezig.

Verloskundige had ik met 5 weken al gebeld & met 6 weken had ik de intake.
    Liep trouwens bij de huisarts.

9. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Wauw, mooi die digitale!
    Wij hebben het onze ouders en broers/zussen direct in dezelfde week verteld. Een een paar goede vrienden.
    Onze collega's en verdere familie en vrienden na de termijnecho rond 11 weken

10. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Mn zus en ouders wisten het al met 7 weken omdat ik toen beroerd was en s ochtends even hulp nodig had met mn dochtertje! Week 8 voelde ik me weer prima, dus mn schoonfamilie en de rest van mijn familie verteld met 11 weken!:)

11. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @ts gefeliciteerd ziet er goed uit.

Wij hebben het vorige keer met 5 weken aan de ouders verteld, zitten in de mmm dus wisten dat we bezig waren. Helaas was dat een bbz en met 7 weken moesten we vertellen dat het foute boel was. Nu met schoonvader afgesproken dat we het vertellen na een goede echo (heeft zich heel druk en bezorgd gemaakt toen ik geopereerd werd en gaf aan dat echt even heel moeilijk te vinden) mijn ouders zijn oppas en back-up gedurende de mmm voor mijn zoontje (eerdere relatie) en hebben aangegeven het wel graag gelijk te willen weten zodat ze er ook direct voor ons kunnen zijn mocht er iets niet goed zijn. Broer, zussen en beste vrienden na een goede echo en de rest rond 10-12 weken.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Familie met 5,5 week verteld en vrienden/werk met ruim 7 weken verteld na de eerste echo.
    Ik groeide heel snel en het was bijna zomer dus kon het niet onder dikke truien verbergen.

13. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Gefeliciteerd!

Beste vriendin meteen
    Ouders verteld met 7 weken.
    Broers en zussen met 9 weken en de rest na 11 weken

Dat kwam gewoon zo mooi uit met etentjes en afspraken dat we elkaar zagen etc :)

14. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Looks positive to me! Het is geeneens moeilijk te zien je ziet t gwn goed.. en ik had ook ongikrampen de nacht voor mijn nod..ik dacht daar komt het.. de dag erna weer getest en toen zag ik al heel licht wat staan op de kv 2v5 , dus ik denk die krampen heeft met je innesteling te maken! Gefeliciteerd!!

15. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Wij hebben het gelijk verteld. Bij de 1e een paar dagen na de eerste test, hebben we bij de Prenatal een slabbetje gekocht voor de opa's en oma's.

Bij de 2e kwamen we er met 5 weken achter en hebben we het weer gelijk verteld.

Deel Deze Pagina