Vage zwangerschapstest, wie kijkt er mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eleda, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleda

Eleda Lid

1 mei 2015
    63
    7
    8
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vandaag ben ik 5 dagen overtijd. Er is geen gevoel van opkomende menstruatie, maar ook heel weinig symptomen/klachten. Tot gisteren heb ik negatief getest en gisteren met de kv 2v5 test een heeeeeel vaag streepje. Vandaag dus weer getest, dit keer met de kv 2v10 en nu staat er een pennenstreep. Eerder binnen de afleestijd was de streep dikker maar bijna niet met de bloge oog te zien, omdat hij wel erg licht was. Nu is het dus veranderd naar een pennenstreep (zie foto).
    Wat denken jullie?:(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,8 KB
      Weergaven:
      31
  2. Eleda

Eleda Lid

1 mei 2015
    63
    7
    8
    NULL
    NULL
    Zo ziet de kv 2v5 test van gisteren eruit

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10 KB
      Weergaven:
      56
  3. De plus testen vertrouw ik nooit want die geven dus bijna altijd dat soort streepjes. Zou toch nog een keer een 2 voor 5€ test doen

4. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik zie de streepjes op beide testen! Streepjes op verschillende lijkt op een zwangerschap.

5. Eleda

Eleda Lid

1 mei 2015
    63
    7
    8
    NULL
    NULL
    Aha die doen dat dus vaker.. Ik heb nog een cb test met indicator, maar die wil ik dan maandag doen, dan zou er ook meer hcg moeten zijn. Maar het is zo lang wachten 😳

6. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Lijkt mij positief..

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    dit dus. En pennenstreepjes zijn altijd negatief. Je kunt het beste met 1 soort test blijven testen zodat je beter kunt zien of ze oplopen of niet. Ik zou dan voor kv 2 voor 5 gaan omdat die het gevoeligst zijn.

Verder zie ik op de kv 2 voor 5 ook wel iets staan, maar twijfel een beetje of de test wel goed doorgelopen is. Het lijkt een beetje een scheef en dun streepje. Misschien even een paar druppels water op het urinegedeelte druppelen en al die doorgelopen is een nieuwe foto recht van boven af maken

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    die pennenstreep is niet positief... staat ook in de bijsluiter. hij is ook minder gevoelig dan die 2 voor 5

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Beide hebben een pennestreep en die op de onderste test kan ik niet zien welke kleur het is (lijkt grijs) en helaas zijn pennestreepjes negatief!

Overmorgen nog eens testen en het resultaat binnen afleestijd op de foto zetten.
    Ik beoordeel liever geen opgedroogd resultaat (kan vaak indrogers zijn).

10. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant

Mee eens! Had ook valse streep op die plus test

11. Eleda

Eleda Lid

1 mei 2015
    63
    7
    8
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik nog een test doe vanmiddag🙈, zal straks een paar uurtjes weinig drinken en plassen, oh zo spannend dit..haha

12. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Succes meis!

13. Eleda

Eleda Lid

1 mei 2015
    63
    7
    8
    NULL
    NULL
    Hij is roze, maar wel anders roze dan het controlestreepje.. Zet mijn testje van straks er ook wel op

14. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij 5 dagen overtijd moet je toch al een veel bredere en duidelijkere streep zien? Ik denk negatief. Maar zal voor je duimen!

15. Eleda

Eleda Lid

1 mei 2015
    63
    7
    8
    NULL
    NULL
    Scheef is het niet hoor, maar wel een dun lijntje, ik ga wel even druppelen. Is het dan beter zichtbaar?

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    misschien latere eisprong? dan is ze ook niet overtijd :)

17. Eleda

Eleda Lid

1 mei 2015
    63
    7
    8
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige zwangerschap was het ook een licht streepje bij 8 dagen overtijd heb toen een digi test gedaan omdat ik zo twijfelde, helaas liep het toen wel uit op een mk..
    Maandag wil ik dus de cb test met indicator doen, dat geeft wel meer inzicht, maar helaas duurt het nog zo lang tot maandag haha en ik durf het niet eerder te doen

18. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    als de test niet goed is doorgelopen zal het lijntje verdwijnen. Als hij blijft staan dan zou de test positief kunnen zijn, maar dan nog vind ik het streepje erg dun en zou ik een nieuwe test doen. Maar dat was je al van plan :D

19. Eleda

Eleda Lid

1 mei 2015
    63
    7
    8
    NULL
    NULL
    Dat kan idd, maar het was niet gepland dus weet niet wanneer mijn eisprong was. Wel had ik op nod steekjes in onderbuik, alsof er met een breinaald werd geprikt van binnen en had lage rugpijn. Volgende dag weer last van en vandaag voel ik weer van die steekjes iets boven mijn linker lies

20. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ok ja ik heb die indicator gewoon op mijn NOD gedaan en had een duidelijke uitslag. Ik denk dat je dan gewoon genoeg HCG in je bloed moet hebben. Maar je moet zeker doen waar je je goed bij voelt! Veel succes

Deel Deze Pagina