Vage zwangerschapstest, wie kijkt er mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eleda, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    Hey meis, hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar helaas had ik een keer het tegenovergestelde. Ben een keer 7 weken overtijd geweest terwijl ik altijd een vrij regelmatige cyclus heb (dwz tussen de 23 en 28 dagen) en was absoluut niet zwanger. :(

2. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Vreemd zeg. Ik zou denken dat je bij 9 dg overtijd wel duidelijke testen moet hebben. Inderdaad even KV test doen en anders zou ik even de huisarts vragen om advies.

3. Eleda

Eleda Lid

1 mei 2015
    63
    7
    8
    NULL
    NULL
    Dat is wel heel vreemd Spa1987! Het kan inderdaad alle kanten opgaan en zolang ik negatief test moet ik er vanuit gaan dat ik niet zwanger ben..

Lizinlondon straks even kv testje tegenaan gooien en mocht ik de 14 dagen overtijd halen dan ga ik ff de ha raadplegen.

Bedankt voor het meedenken allemaal

4. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Ik denk zelf dat de kans vrij groot is dat je zwanger was/bent maar het mis is gegaan waardoor al je HCG weer aan het verdwijnen is. Als dat zo is zal je binnen afzienbare tijd ongesteld moeten worden.

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik denk dat de testen op je eisprong hebben gereageerd vandaar de penstreepjes waarschijnlijk wordt je over een dag of 5 ongesteld

6. Eleda

Eleda Lid

1 mei 2015
    63
    7
    8
    NULL
    NULL
    Ja ik word er nu wel een beetje moe van hoor, menstruatie zet niet door, de steken boven mijn lies en die zeurende pijn in de onderrug nemen toe.. Vriendin vindt me beetje bleekjes en erg wisselvallig (dan ben ik erg hyper en een ander moment dwaal ik af). Begin nou ook wel vaker licht in mijn hoofd te worden. Maar geen last van mijn 'normale' menstruatieklachten. Wel telkens het gevoel dat het vochtig is daar beneden waardoor ik denk dat ik ongesteld ben geworden, maar hooguit afscheiding te zien krijg...

Ik merk dat ik alleen maar zit te klagen haha bah bah

7. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Balen die onzekerheid, ik ben n keer 2 maanden overtijd geweest. Net toen ik dacht: laat maar zitten dat zwanger worden, ik ga wel gewoon aan de pil, deed ik n test omdat ik dan die avond 'blind' kon beginnen met de pil. En die test was positief, bleek ik toch 6 weken zwanger te zijn :D

Sterkte met afwachten!

8. Eleda

Eleda Lid

1 mei 2015
    63
    7
    8
    NULL
    NULL
    Jeetje Kersje7, dat geeft weer hoop. Ik weet niet meer wat ik ervan denken moet. Testte jij al die tijd negatief, dus 2 maanden lang?
    Het is inderdaad afwachten, wel erg moeilijk

9. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ja ik had aardig wat negatieve testen, vandaar dat ik er ook helemaal klaar mee was!

Zolang je niet bloed, is er hoop! Testen reageren soms blijkbaar ook op de eisprong lees ik vaker hier op t forum

10. Eleda

Eleda Lid

1 mei 2015
    63
    7
    8
    NULL
    NULL
    Vandaag (11 dgn na nod) een hele lichte bloeding.. Helaas breekt mijn menstruatie door denk ik.. Erg vervelend dat mijn cyclus verandert (?). Was zeker niet gepland maar ik baal er wel ontzettend van!

Deel Deze Pagina