Hoi! Help! Ik heb een test gedaan en de uitslag is erg vaag. In eerste instantie verscheen alleen het controle streepje maar na een kleine minuut begon een heel vaag ander streepje te verschijnen... Ik heb een cyclus van tussen de 30 en 40 dagen en weet dus niet precies wanneer mijn NOD is. Als ik even globaal terug reken is die pas over een paar daagjes.. Ik heb een foto in het album geplaatst...Bekijk t even als je zin en tijd hebt..Thanks xxxx Germaine x
Heel erg bedankt voor je reactie. Vandaag precies 10 maanden geleden ben ik bevallen van een heel lieve leuke en mooie zoon. Toen ben ik helaas niet spontaan zwanger geraakt maar na 11 maanden clomid...Na de bevalling hebben we besloten geen anticonceptie te gebruiken..om spontaan zwanger te raken...Zou het nu echt zo zijn? ff afwachten...Doe morgen ochtend nog een test...Heb hem namelijk vanavond 19uur gedaan. De urine schijnt dan minder geconcentreerd te zijn?! We wachten af....Heel spannend..ben helemaal hyper... Germaine
Ja, je bent toch echt zwanger! Gefeliciteerd.. Hoop dat het bij mij straks ook spontaan mag gaan, zonder clomid... Geniet ervan!
Germaine, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel. je test ziet er hartstikke positief uit hoor, GEFELICITEERD!
meid ze zijn allebei hartstikke positief maar kan me wel voorstellen dat je twijfelt bij die 1e haha maar die is ook echt gewelidg zwanger! Gefeliciflapstaart