Rare clear blue test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Paradise82, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paradise82

26 nov 2008
    46
    0
    0
    :( Hoi hoi

Vandaag is de dag dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden en aangezien dat ik altijd heel vroeg moet plassen zit ik nu al achter de computer. Ik had een clear blue test gedaan en die gaf eigenlijk al gelijk een blauw kruisje aan. Ik natuurlijk gelijk mijn vriend roepen en die zag hem ook, wij waren natuurlijk hartstikke blij. Verklaarde eindelijk mijn stemmingswisselingen, mijn blauwe aders op mijn pijnlijke borsten en mijn misselijkheid (met vlagen). Na 3 minuten trok hij weg? Wat zal dit betekenen, ik kan er niks over vinden op internet.

:rolleyes: Groetjes

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Als het goed is staat er op de doos een helpdesk nummer,ik zou die even bellen met je vraag want ik vind het ook erg vaag (of gewoon een 2de test doen kan ook)

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ben het met done eens, een nieuwe test zou ik doen, bijv kv 2 voor 5 of een digi CB, die + testen zijn knudde

Succes meid, hopelijk ben je zwanger :D
    Liefs daantje

4. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Ik had ook zo'n vage clear blue met een + zie maar in mijn album.. Ik ga maandag opnieuw testen met een digitale met indicator.

Ik zou als ik jou was opnieuw testen met een andere.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

die van jou valt wel mee met vaagheid, eerder een vage foto :p , maar volgens mij is die van jou wel positief hoor :D

maar ik snap alleen niet dat die + testen nog in de handel zijn :rolleyes: elke dag is hier verwarring over omdat die dingen bijna altijd een pennestreepje geven..

6. Paradise82

26 nov 2008
    46
    0
    0
    Ben ik weer, ik had 3 uurtjes later nog een test gedaan maar die was negatief. Even vandaag afwachten of de rooie duvel niet langskomt en anders ga ik morgen weer een testje kopen om dinsdag ochtend weer te testen. Bedankt voor jullie info

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Jammer Paradise!
    Die + testen van Clearblue zijn inderdaad helemaal niks!

Deel Deze Pagina