Hoi hoi Vandaag is de dag dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden en aangezien dat ik altijd heel vroeg moet plassen zit ik nu al achter de computer. Ik had een clear blue test gedaan en die gaf eigenlijk al gelijk een blauw kruisje aan. Ik natuurlijk gelijk mijn vriend roepen en die zag hem ook, wij waren natuurlijk hartstikke blij. Verklaarde eindelijk mijn stemmingswisselingen, mijn blauwe aders op mijn pijnlijke borsten en mijn misselijkheid (met vlagen). Na 3 minuten trok hij weg? Wat zal dit betekenen, ik kan er niks over vinden op internet. Groetjes
Als het goed is staat er op de doos een helpdesk nummer,ik zou die even bellen met je vraag want ik vind het ook erg vaag (of gewoon een 2de test doen kan ook)
Ben het met done eens, een nieuwe test zou ik doen, bijv kv 2 voor 5 of een digi CB, die + testen zijn knudde Succes meid, hopelijk ben je zwanger Liefs daantje
Ik had ook zo'n vage clear blue met een + zie maar in mijn album.. Ik ga maandag opnieuw testen met een digitale met indicator. Ik zou als ik jou was opnieuw testen met een andere.
die van jou valt wel mee met vaagheid, eerder een vage foto , maar volgens mij is die van jou wel positief hoor maar ik snap alleen niet dat die + testen nog in de handel zijn elke dag is hier verwarring over omdat die dingen bijna altijd een pennestreepje geven..
Ben ik weer, ik had 3 uurtjes later nog een test gedaan maar die was negatief. Even vandaag afwachten of de rooie duvel niet langskomt en anders ga ik morgen weer een testje kopen om dinsdag ochtend weer te testen. Bedankt voor jullie info