Vage zwangerschapstest

Discussion in 'Zwanger worden' started by Germaine, Feb 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Germaine

Germaine Lid

Oct 4, 2006
    25
    0
    0
    Pedagogisch medewerker B
    Hoi!

Help! Ik heb een test gedaan en de uitslag is erg vaag. In eerste instantie verscheen alleen het controle streepje maar na een kleine minuut begon een heel vaag ander streepje te verschijnen... Ik heb een cyclus van tussen de 30 en 40 dagen en weet dus niet precies wanneer mijn NOD is. Als ik even globaal terug reken is die pas over een paar daagjes.. Ik heb een foto in het album geplaatst...Bekijk t even als je zin en tijd hebt..Thanks xxxx

Germaine x

2. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Er staat toch echt een streepje hoor. kan nog wat vaag zijn omdat je nog voor je NOD zit, maar volgens mij ben je hartstikke zwanger. Gewoon over een paar dagen nog een keer testen en kijken of hij dan iets duidelijker is. Dit is toch een KV test he? Die zijn doorgaans behoorlijk betrouwbaar.

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Ik heb vaak met deze kruidvat testen getest en ze waren nooit vals positief bij mij, en deze ziet er positief uit ;)
    Gefeliciteerd!

4. minimuts

minimuts Actief lid

Feb 25, 2009
    190
    0
    0
    Ziet er positief uit... zelfs voor een leek als ik. gefeliciteerd zeg!

Ik wil ook :(

5. Germaine

Germaine Lid

Oct 4, 2006
    25
    0
    0
    Pedagogisch medewerker B
    Heel erg bedankt voor jullie reactie.
    Vandaag precies 10 maanden geleden ben ik bevallen van een heel lieve leuke en mooie zoon. Toen ben ik helaas niet spontaan zwanger geraakt maar na 11 maanden clomid...Na de bevalling hebben we besloten geen anticonceptie te gebruiken..om spontaan zwanger te raken...Zou het nu echt zo zijn? ff afwachten...Doe morgen ochtend nog een test...Heb hem namelijk vanavond 19uur gedaan. De urine schijnt dan minder geconcentreerd te zijn?!
    We wachten af....Heel spannend..ben helemaal hyper...

Germaine

6. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Echt wel zwanger hoor!

7. Germaine

Germaine Lid

Oct 4, 2006
    25
    0
    0
    Pedagogisch medewerker B
    Is inderdaad van kruidvat..
    Ben jij zwanger van de 5e? Wat leuk en bijzonder..Drukke boel zeker he?!

Germaine x

8. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Germaine, doe ons een lol en laat het morgenochtend weten. Ik leef hier zo met iedereen mee en ben zo blij als er iemand zwanger is. Is allemaal positieve energie! Nu nog te bepalen, ben je de laatste zwangere van februari of de eerste van maart?

9. minimuts

minimuts Actief lid

Feb 25, 2009
    190
    0
    0
    owwww... spannend en wat goed dat je nu misschien gewoon zonder troep zwanger bent geraakt! Helemaal fijn, zeg... dat hoor je toch vaker dat het bij de eerste niet wil en dan de tweede spontaan!

een vriendin van mij heeft voor de eerste iui moeten doen en is daarna spontaan zwanger geraakt van een tweeling... en nu nog een 4de erbij. Toch hoopgevend voor meiden in de mmm, dat het misschien maar 1 keer hoeft en dat je lichaam daarna snapt hoe het moet, ofzo.

10. Germaine

Germaine Lid

Oct 4, 2006
    25
    0
    0
    Pedagogisch medewerker B
    Zal ik doen..
    Wat fijn dat je zo meevoelt..ondanks dat we elkaar niet kennen.
    Hoelang ben jij al bezig..Heb je al kids?

Germaine x

11. Germaine

Germaine Lid

Oct 4, 2006
    25
    0
    0
    Pedagogisch medewerker B
    Hey minimuts...

Jij dus nog flink aan het proberen? En het wil niet vlotten? Erg vevelend! Weet hoe het voelt..Geloof me, er komt een dag en dat ben je zwanger...Hoop ik echt voor je

x Germaine

12. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Nou dat is volgens mij hardstikke positief hoor!

13. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wij zijn nog niet lang bezig hoor. Pas in ronde twee.. Ben wel al 31, dus ik hoop wel dat het een beetje vlot wilt gaan. Heb altijd geroepen dat ik er drie wilde namelijk, maar de tijd begint nu toch wel een beetje te dringen. Tot vorige maand had ik het idee dat ik er niet klaar voor was, maar door een inschattingsfoutje met mijn eisprong en een avondje stappen met mijn man en bijbehorend klussen, was er ineens een kans dat ik zwanger was.
    Dat heeft ons beide toch aan het denken gezet en we kwamen erachter dat we het toch wel heel erg leuk zouden vinden. Dus hebben we besloten er vol voor te gaan. En nu wil ik ook niets liever meer! Ik ben er klaar voor. Nu nog maar hopen dat mijn eitjes nog een beetje vers zijn (mijn collega roept al maanden dat mijn eitjes verschrompelen als ik nou niet eens snel aan kinderen begin).

Maar je leest hier ook zoveel vervelende verhalen en dan vind ik het heel mooi dat het bij sommige mensen wel goed gaat. Dat geeft mij ook moed dat het snel gaat lukken (ik weet het ik ben ongeduldig). Maar ik heb het hele verhaal met verkleefde eierstokken, IVF's, en IUI's met mijn zus meegemaakt en ben toch stiekum een beetje bang dat dat mij ook gaat gebeuren. Maar ik moet niet zeuren en bovendien was dit jouw Topic en zit ik hier mijn hele verhaal weer op te hangen...hihi

Gefeliciteerd meid! Morgenochtend weet je het vast en zeker zeker!

14. Germaine

Germaine Lid

Oct 4, 2006
    25
    0
    0
    Pedagogisch medewerker B
    Geen probleem hoor. Dat is het leuke van forums...Biedt weer opening tot nieuwe onderwerpen.
    Hoop voor jullie dat het snel lukt...Misschien een schrale troost...een vriendin van mij is begonnen met 32 en heeft nu een zoontje van bijna twee.
    Op mijn 18e was bij mij al duidelijk dat ik pcos heb. Dus toen mijn man en ik besloten dat we kinderen wilden zijn we na 3 maanden al naar huisarts gegaan die ons gelijk doorverwees naar de gyneacoloog. We hebben samenlevingstest, doorspuiten eileiders, temperaturen enzo allemaal gehad en daarna 11 maanden clomid gebruikt...Waren wij blij dat we zwanger waren...Maar nu durf ik het echt niet te hopen...Ben bang dat ik morgen teleurgesteld raak...De foto is van 5 min na de test...Tja en toch zie ik echt een vage streep...Hoop echt dat t raak is

Germaine x

15. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik weet bijna zeker dat je morgenochtend ook weer een positieve test vast gaat houden. Hopelijk dan met twee dikke strepen, zodat je het echt zeker weet. Maar deze is ook al best duidelijk hoor! ik heb al meiden gezien die ook zwanger waren met een veel vagere test.

Lang leve de Kruidvat tests!

En ik ga binnenkort weer lekker aan de klus!

16. tinusf

tinusf Actief lid

Jan 13, 2009
    194
    0
    0
    Volgens mij duidelijk genoeg hoor, probeer anders morgenochtend nog een test. Ik heb woensdag een kruidvat test gedaan, was eigenlijk al overduidelijk (bijna net zoals jij), maar durfde het niet te geloven en gistermorgen een clear blue gedaan, waar er 'zwanger' op kwam te staan, dus! Streep is streep! Succes!

17. Mama 2 Beeeeeee

Feb 27, 2009
    49
    0
    0
    Meis, Gefeliciteerd. Je bent gewoon zwanger hoor.
    Mijn test was veel lichter, en nu ben ik ondertussen 15 weken zwanger.

Dus ga er lekker van genieten.

xxx

18. Germaine

Germaine Lid

Oct 4, 2006
    25
    0
    0
    Pedagogisch medewerker B
    Goede morgen...

Vanochtend om 6uur had ik besloten dat het eindelijk ochtend was en ik dus eindelijk nog eens kon testen...Wat heb ik slecht geslapen..pure spanning en enthousiasme..

2 duidelijke strepen verblijdden mij deze mooie zondagochtend...Moet het nog laten bezinken...We krijgen weer een kindje...en deze keer zonder onderzoeken, tabletten of wat dan ook.... :D

Beoordeel zelf maar...foto staat in album

Bedankt voor jullie reacties

Germaine x

19. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    gefeliciteerd meid!dat zijn idd strepen waar je niet om heen kan:D! gniet er van!

20. minimuts

minimuts Actief lid

Feb 25, 2009
    190
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd zeg! Jee, wat een goed nieuws!

Share This Page