KAn iemand mij helpen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sara29, Mar 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sara29

Sara29 Nieuw lid

Feb 1, 2009
    1
    0
    0
    Hoi,

Ik ben in november gestopt met de pil. Voordat ik begon had ik altijd een regelmatige cyclus. In nov en dec had ik precies 30 dg. In januari moest ik de 30ste ongi worden. Ik was overtijd en had een test gedaan. deze gaf een vaag streepje. Daarna kreeg ik hele erge buikpijn een aantal dagen. Toen ben ik uiteindelijk 2feb helaas toch ongi geworden. Toen ben ik gaan rekenen vanaf 2feb en zou dus pas 4maart ongi moeten worden maar ben het nu al. Had ik nou moeten tellen vanaf 2feb of vanaf 30jan? Want als ik tel vanf 30dec dan is het weer precies 30dg en anders 28. En als ik vanaf 2feb tel dan is mijn cyclus opeens 28 dg en weet ik niet meer wanneer ik nou vruchtbaar ben. Snap er helemaal niets meer van en begin een beetje hopeloos te worden omdat het maar niet lukt :( Het is een beetje lang verhaal, maar hoop dat iemand me kan helpen.

Liefs Sara

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi sarah,

Je moet altijd tellen vanaf de eerste dag dat je rood bloedverlies hebt. Dat is dus 2 februari. Vandaag ben je weer ongi geworden, dus heb je een cyclus van 28 dagen gehad deze keer.

Ik weet niet hoe je er bij komt, maar jouw cycli zijn superregelmatig! 30-30-28. Wat wil je nog meer? Dat zou elke vrouw wel willen hebben zo. Je moet er juist blij mee zijn!

3. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    hallo sara

je moet nou gewoon tellen vanaf 2 feb want dat is jou eerste dag van jou laatste menstruatie,dus dat betekend dat jij over 14 dagen vruchtbaar bent,dus dan heb je een cyclus van 28 dagen.

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    elke maand kan je cyclus anders zijn bij mij schommelde het toen tussen de 28 en de 30 dagen

Share This Page