vage zwangerschapstesten

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dana1989, Apr 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

Apr 1, 2014
    754
    404
    63
    Wij proberen nu een tijdje zwanger te raken.
    Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 5 maart en heb mijn ei op 15 maart gehad. Heb dit gevoelt en is bevestigd door ovulatietesten.
    Nu heb ik al twee weken erg pijnlijke borsten, soms misselijk van koffie en bepaalde geuren, af en toe vervelende steekjes in onderbuik en lies. Dus ik dacht gister, laat ik eens een testje wagen en deze was na 10 minuten wel positief maar wel een heeel locht streepje. Vandaag wilde ik als bevestiging nog een test doen dus vanmorgen gedaan maar deze is nog vager en zie het tweede streepje alleen als ik de test in het licht hou..ben nu zo onzeker want hoe kan de test van gisteren nou duidelijker zijn dan vandaag? Heeft iemamd hier ervaring mee?

Mijn cyclussen zijn erg onregelmatig na mijn curettage begin januari. Heb nu een cyclus gehad van 27 dagen en daarna van 33 dagen.

Ik heb met dezelfde zwangerschaptesten getest en dat is die van de kruisvat 2v5

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kun je foto's plaatsen van je testen?

HCG kan in het prille begin nog wat schommelen.

Het is ook beter om om de dag (dus niet elke dag) te gaan testen, omdat HCG om de dag verdubbeld.

Verder testen sommige vrouwen in de avond juist beter dan in de ochtend.

3. roja

roja Actief lid

Feb 26, 2014
    214
    1
    0
    Heb ik hier ook gehaf,testen van in de middag lichte streep dag er op met ochtendurine negatief...vervolgens de volgende ochtend een test gedaan van clearbleu met de tekst zwanger/niet zwanger en die zei zwanger!dus misschien daarmee testen..succes

4. mamabenn

mamabenn Actief lid

Feb 16, 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb je een foto, ik test al dagen vaag dus beschouw t als negatief heb t idee dat kruidvat niet zo beste testen zijn zoals t ooit geweest is

5. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

Apr 1, 2014
    754
    404
    63
    Ik hoop dat het is gelukt met de foto's

Die met de zwarte stift met datum is van gisteren en die andere van vandaag.

Attached Files:

6. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

Apr 1, 2014
    754
    404
    63
    Vond de vorige foto's wat onduidelijk dus bij deze geprobeerd wat duidelijker te maken. Heb vanochtend twee testen gedaan. Hopelijk kunnen jullie wat zien...

Attached Files:

7. mc87

mc87 Actief lid

Apr 11, 2013
    336
    39
    28
    Female
    Gewoon nog een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. Of als je zo graag testen wilt, de komende dagen doortesten en dan zie je vanzelf of de testen donkerder worden of niet.
    In het begin is dat heel normaal. En wanneer je nou je eisprong had, wil dan niet zoveel zeggen. Ik heb twee keer ook zo'n test gehad, en werd ietjse duidelijker maar een paar weken te laat werd ik alsnog ongesteld. En , twee keer wél gelukt, en deze begonnen eerst ook heel licht. Maar je moet ook een beetje geduld hebben hé!
    Testen is altijd leuk!

8. naadje11

naadje11 Actief lid

Feb 18, 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Probeer eens een druppel water in de test te doen lijk inderdaad een 2streep te zien vann die ene foto die alleen ia genomen

9. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

Apr 1, 2014
    754
    404
    63
    het is ook zo moeilijk te zien op de foto maar die van gister is wel duidelijker en daar zie ik echt een licht streepje maar ik zal een paar dagen wachten voor ik weer ga testen...hoop dat het lukt want heb geen geduld nu ik in die onzekerheid zit.

10. mamabenn

mamabenn Actief lid

Feb 16, 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wil je zeker niet ontmoedigen maar ik heb al dagen zulke testen worden ook niet echt donkerder
    Ik durf dus ook niet te zeggen of dit positief is sorry

Share This Page