7 dagen overtijd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Iris1977, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Hallo allemaal. Ik zal me eerst even voorstellen: ik ben iris en wordt bijna 30. Mijn vriend en ik zijn nu 3 maanden aan het proberen om zwanger te worden. Ik heb ongeveer 9/10 jaar de pil geslikt. en ben daar nu net 3 maanden vanaf. Dus meteen na het stoppen van de pil gingen we ervoor.
    Nu is mijn vraag:
    De vorige 2 keren heb ik getest of ik zwanger was. Ik was 6 en 5 dagen overrijd en niet zwanger ook niet echte kwaaltjes zoals ik ze nu voel. Nu ben ik vandaag 7 dagen overtijd. Ben misselijk, af en toe wat duizelig, wat pijn in de buik wat ik als beste komende menstruatiepijn kan noemen en erg moe. Sinds vandaag wat bruinig vochtverlies/afscheiding. Dat heb ik de vorige keer ook gehad maar werd toen wel ongesteld. Wat denken jullie: zou ik zwanger kunnen zijn? Ik hoop op een snel antwoord. Wordt beetje gek van die onzekerheid. Durf niet te testen omdat ik de vorige keer met 6 dagen testte en het negatief was. Terwijl ik dit schrijf ben ik ook onwijs misselijk... Ik hoor graag iets. Thanx. Groetjes, Iris.
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je zal toch echt moeten testen.
    Maar van welke cyclus ga je dan telkens uit?
    Ben je nu 7 dagen overtijd van je langste cyclus?
    Of neem je elke 28 dagen?
     
  3. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Dank voor je antwoord. Ik ga uit van de cyclus die ik had toen ik nog de pil slikte. Want de andere maanden waren erg onregelmatig. Zou ik nu moeten testen of nog een weekje afwachten?
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je kan niet van die cyclus uit gaan.
    Je eerste cyclus was dus 33 dagen, die daarna 34 en nu zit je op dag 35.
    Je bent nu als je van je eerst cyclus uitgaat 2 dagen overtijd. Neem, als het niet raak is, een gemiddelde van deze cycli, anders neem je jezelf een beetje in de maling. ;)
    Je zou kunnen testen.
     
  5. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Oke, thanx. Zoveel verstand heb ik er nou ook nog niet van ;). Ik denk dat ik dan nog maar even afwacht met testen. Wanneer ik dan echt officieel een week overtijd ben dan test ik wel. Ik laat het zeker weten via dit logje. Maargoed, t is raar, heb nog nooit van deze gevoelend gehad, zo onwijs echt misselijk. Ben benieuwd en hoop het echt! Bedankt voor je snelle reactie in ieder geval!
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Spannend!
    Ik duim voor je!

    Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben na 2 jaar en IUI. En ik was er van overtuigd dat ik ongesteld ging worden! Kwaaltjes die ik dacht te hebben in andere rondes heb ik helemaal niet hihihi
     
  7. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Gefeliciteerd hoor! Super.
    Dank je wel. Ik laat het zeker horen. Ik hoop het echt. Maargoed, anders gaan we weer voor een volgende ronde (zo nuchter als ik dit nu schrijf ben ik eigenlijk niet...) Heel gek al die kwaaltjes, maargoed, effe afwachten nog dus...

    Groetjes en geniet van je zwangerschap!
     
  8. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Nog ff een vraagje trouwens. Als ik dus nu volgens Natasja, 2 dagen overtijd ben en heb bruine afscheiding/vochtverlies en ben 's ochtends en 's avonds enorm misselijk kan ik dan zwanger zijn? Het was zo erg dat ik in de auto zat en niet wist hoe snel ik thuis moest komen. Ook ben ik iedere keer wat duizelig. Zou dit door een evt. zwangerschap komen of door de dagen voor de menstruatie? Ik hoor graag wat! Thanmx. Groetjes.
     
  9. Rossi

    Rossi Actief lid

    6 jun 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Ik zou toch testen meid, ik weet dat het misschien een teleurstelling is, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.
     
  10. little hope

    little hope Actief lid

    7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    het zou kunnen.. maar alleen n test kan je idd daar een antwoord op geven :)

    succes
     
  11. Wen26

    Wen26 VIP lid

    16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh... ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt...

    ik ben steeds van de gemiddelde cyclus uitgegaan... bij mij was dat 35 dagen, ik heb mijn test dan ook op dag 35 gedaan en was meteen positief...

    ik vind je signalen wel richting zwangerschap gaan, maar kan je natuurlijk niets met zekerheid beloven... succes met de test meid... ik duim voor je!
     
  12. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Thanx voor je berichtje! Ik heb zelf ook iedere keer het idee dat het kan. Ik weet het niet meer. Wordt er een beetje onzeker en zenuwachtig van. Die bruinige afscheiding/vochtverlies zou dat met innesteling te maken kunnen hebben? Ik kan vandaag niet meer testen, ochtendurine is al ergens in het riool ;). Als ik maandag niet ongi ben, en dus 5 dage overtijd, dan ga ik testen. Had jij deze vage dingen ook?
     
  13. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Alleen een test zal je antwoord geven... Wij kunnen ook maar raden :) Veel succes!
     
  14. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Oh ja, nog even. De eerste cyclus na stoppen met pil (had cyclus met pil van 28 dagen) was 34, de tweede maand 33 en nu 35... I hope so! Wil iig dat het weer een regelmatige cyclus wordt. Dit is zo iir (ook omdat je nooit je exatie vruchtbare periode kunt uitrekenen zo). G nu ook maar van het gemiddelde uit...
     
  15. Wen26

    Wen26 VIP lid

    16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    niet om je nog meer te laten twijfelen, maar ochtend urine is echt niet nodig... ik heb uit het werk (na gewoon kopjes thee gedronken te hebben die dag) mijn 1ste test gedaan en die was net zo duidelijk als de 2de test die ik de volgende ochtend heb gedaan (was duo pak :) )

    Ik voelde best al wat dingetjes... was niet misselijk, dat kwam pas bij 7 a 8 weken. Maar was wel wat meer moe en voelde wat steekjes in mijn borsten. Dit bij iedere vrouw weer anders, en had deze signalen ook wel eens wanneer ik gewoon ongesteld werd...

    echt alleen de test kan je helpen...

    oh en ja, het bruine bloedverlies lees ik vaker, heb dit zelf niet gehad...
     
  16. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    er is inderdaad maar een antwoord en ook het enige wat jou zekerheid kan geven:

    Testen :)

    (en ik zou een testje via deze site bestellen..in de winkel zijn ze zo duur..:p)
     
  17. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Zo, nou ik heb nog steeds last van bruinige afscheiding/bloedverlies. Gisteren drupje rood gehad. Ben nog steeds errug misselijk, vooral 's ochtends en 's avonds :-&. Vanmiddag wil ik gaan testen. Toch maar wel. Wilde eerst nog paar dagen afwachten maar wordt gek van onzekerheid. Vind het gewoon zo vreemd: bij normale ongi nooit last van misselijkheid (ook niet na stppen van de pil) en nu ineens al daaaaaaaaaaaagen erg veel last van. Ga zometeen eerst de zinnen even verzetten, zoals je kon lezen bij even voorstellen :D. Ga even tennissen kan ik even ergens anders aan denken (hoop dat het gat met die extreme misselijkheid). Heb momenteel nog even geen werk (heb wel sollicitatie lopen en zo goed als aangenomen :eek: ) vandaar dat ik er teveel aan kan denken en er teveel mee bezig kan zijn. Ik hou jullie op de hoogte. Ik ga me gauw klaarmaken. Tot snel. I'll keep you all in touch! Liefs, Iris :).
     
  18. Rossi

    Rossi Actief lid

    6 jun 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Ik hoop voor je meid dat het raak is
     
  19. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    maar wanneer ga je testen dan..je bent toch al 5 dagen overtijd?
     
  20. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Helaas... Ik ben dan toch gisteren ongi geworden. :( Balen... :x Wilde ik net 's middags gaan testen hoefde het niet meer. Dat bruinige bloedverlies was toch een voorbode op de ongi. Jammer! Maargoed, ik ben nu dan nog steeds misselijk. En de ongi is vandaag, zoals ik het nu op de vroege ochtend al kan merken, minder heftig. Dat zegt natuurlijk niets maar toch. Toch maar weer voor de volgende ronde. Zijn ook pas 3 maanden bezig. Heb nu ook weer de banner aangepast en het gemiddelde van deze 3 maanden genomen aan cyclus. dat is toch goed? Is het normaal zo'n onregelmatige cyclus of moet ik daarvoor de dokter bellen? Binnenkort, 12 augustus, gaan we op vakantie. Misschien als ik er dan minder mee bezig ben en we veel "oefenen" is het wel meteen raak. Laat ik het hopen. In ieder geval hou ik jullie op de hoogte. Ik kom sowieso gezellig meekletsen met jullie, want vind het wel leuk om te lezen. Liefs, Iris.
     

Deel Deze Pagina