Ik vraag me af of ik nu wel of niet tegen mijn ovulatie aan zit. FF geeft nog niets aan ,maar de test geeft voor mijn doen een vrij duidelijke streep. Kijken jullie even met me mee?
ik ben al aan de klus sinds vorige week net na mijn ongi ,gewoon voor de zekerheid Maar zoals ik al zei heeft FF nog niks opgepikt
Ff geeft pas een kruis als je ovulatie geweest is. mocht je temp morgen omhoog gaan en minimaal 3 dagen hoog blijven dan krijg je pas een kruis. je ovu ziet aardig posi, na deze posi test springt je ei binnen 12 tot 48 uur. klussen dus!
Jep bij mij is hij echt gelijk aan controlestreep of zo donker als de jouwe, dus ik zou zeggen: veel plezier
Gisteren en vandaag ovulatiepijn vanmorgen geen reële temperatuur kunnen meten omdat ik veel te vroeg wakker was Dus ik weet alleen dat mijn piek kennelijk voorbij is Gelukkig gisteren en vanmorgen nog wel geklust, nu maar hopen dat het nog optijd was.
klopt! Mijn positieve ovulatietest was op 11/12 september, maar als ik uit ga van de uitgerekende datum, is het eitje pas op 13 september bevrucht. Zeker 24 uur later.
Dank jullie wel...... Ik zat er eigenlijk een beetje mee in mijn maag omdat ik dus 1dag niet geklust had door omstandigheden