Zeer licht ongesteld

Discussion in 'Na de bevalling' started by annelie566, Jul 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Sinds de bevalling heb ik hele lichte menstruaties. Doet geen pijn en het is zo weinig dat ik nauwelijks tampons of verband nodig heb..duurt ook maar 3 daagjes ofzo. Voor m'n zwangerschap was ik ook nooit heftig ongesteld maar zeker meer dan dit.

Hebben meer vrouwen dit gehad? Ik begin me een beetje zorgen te maken of alles nog wel oke werkt:)

2. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    1,149
    774
    113
    Female
    Had ik ook de eerste keer ongesteld na de bevalling ! Tweede keer was al weer een stuk heftiger.

3. unknowable

unknowable Niet meer actief

De eerste keer was bij mij enorm heftig, de tweede keer veeeel minder. Minder dan voor mijn zwangerschap. Blij mee.

4. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

Aug 15, 2012
    1,533
    0
    0
    Het kan ook zo ineens omdraaien weer.
    Voor de zwangerschap van onze dochter had ik altijd extreme menstruaties. Gruwelijke buikkrampen, en het maandverband was niet aan te slepen.
    Na de bevalling was dat ineens verleden tijd. Ik vloeide maar 3 dagen heeeeel weinig, en was er blij mee.
    5 maanden na de geboorte sloeg het om, en wederom begon ik weer met heftige menstruaties en buik krampen, helaas.
    Dus hopelijk blijf je zo weinig vloeiien, maar hou er rekening mee dat het ook ineens kan om slaan weer.

5. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Ik begon 8 weken na de kz heeeeeel licht te vloeien. Beetje rood bij slijm en beetje oud bruin. Dat een paar dagen en toen was t over. Ben nu weer aan de pil dus heb t niet afgewacht of alles nog werkt.

Share This Page