ik vraag me af voor de dames met een meisje hoe maken jullie de vagina schoon? mijn meisje heeft namelijk nu hele klein witte puntjes aan de binnekant van haar schaamlipjes en ik denk dat het door de babydoekjes komt hoe doen jullie dit?
Wat die witte puntjes zijn weet ik niet, maar ik pak altijd een billendoekje en die doe ik om mijn vinger en dan ga ik 1x van boven naar beneden. Als ze gepoept heeft doe ik precies hetzelfde maar dan doe ik het 2/3 keer (tot ik geen geel meer op het doekje zie), wel elke keer een schoon stukje natuurlijk. Verder doe ik er niks aan.
Met billendoekjes kom ik nooit aan haar vagina, daar doe ik echt alleen haar billen mee. Bij mijzelf gebruik ik ook geen geparfumeerde producten, dus bij haar ook niet, lijkt me toch helemaal hetzelfde werken Ik maak haar daar gewoon schoon met warm water en een grote wattenschijf of een washandje. Wel heel voorzichtig, ze heeft er een hekel aan. Sowieso douched ze om de dag, dan maak ik het gewoon schoon met de douche...
Ik maak Ilanas vagina alleen schoon na bad/douche, met een schone droge punt van de handdoek. Idd om de vinger en een keer van boven naar beneden.
ik maak het soms schoon met een billendoekje (hypallergeen/ geen parfum) als het echt een troep is verder eigenlijk nooit, maar ze poept nu ook netter als toen ze nog jonger was en alleen bv kreeg :-D als ze in bad gaat (1 per wk, max, verder douchen met 1 van ons) dan spoel ik het lekker extra af met water. klet er vooral op dat het niet rood of geirriteerd is. en ik zit er eigenlijk zelden aan moet ik zeggen - zeg 1 of 2x per maand.
Hoi hoi Waarschijnlijk heeft jou dochter een schimmelinfectie. Tenminste mijn dochtertje heeft dit ook gehad. Ik maakte haar vagina altijd schoon met billendoekjes als daar ontlasting zit. Maar waarschijnlijk is ze daar erg gevoelig voor want n.a.v. die doekjes heeft ze die schimmelinfectie gekregen. Ik heb de dokter gebeld en die zei dat. Ik heb toen een zalfje gekregen en daardoor is het weggegaan. Nu maak ik het af en toe nog schoon met een billendoekje maar ook vaak met een nat washandje. Is het ook erg rood in haar vagina? Dan zou het misschien ook een schimmelinfectie kunnen zijn. Als je het niet vetrouwd kun je de dokter even bellen.
Hier maak ik haar vagina na elke plasluier en poepluier schoon met billendoekjes. Urine is zo heftig dat kan enorm branden en ook veel schade aanrichten als het lang op de huid blijft zitten. Ik maak haar vagina schoon door de schaamlipjes voorzichtig iets uit elkaar te halen en dan overal goed langs te gaan met een billendoekje die om mijn vinger zit.
Vaak doe ik een watje of een washandje om mijn vinger met water. En dan van boven naar beneden. Nu poept ze wat minder 'kliederig' en maak het nog maar 1x per week zo schoon, de rest lekker in bad.
Ik doe het ook precies zo. Ik doe ook altijd als ze gaat (door)slapen een beetje sudocreme op haar plassertje en tussen haar billetjes en eromheen Die tip kreeg ik van mijn kraamverzorgster zodat als ze geplast heeft het niet rood kan worden of pijn gaan doen. Maar je kan eventueel toch ook wassen met de waskom, misschien helpr dat dan beter?
Met billendoekjes. Maar ik denk dat ik het nu ook wat vaker ga doen met een nat hydrofiel washandje. Sowieso maak ik haar na een poepbeurt ook vaak schoon met water en een washandje. En smeer haar bij elke schone luier eerst in met Bepanthen (de billen en in de liezen, dus niet tussen de schaamlippen)
Ik pak een watje, maak die door en door nat, en haal die van boven naar beneden tussen haar schaamlipjes. Als het dan niet schoon is, herhaal ik hetzelfde met een nieuw watje. Na ontlasting haal ik er wel een billendoekje langs, maar niet er tussen..... hmm, hoop dat je mijn uitleg snapt
Hier gebruik ik ook een watje of een wattenschijfje tijdens het wassen. Even goed nat maken met water en van boven naar beneden er doorheen. Als ze gepoept heeft gebruik ik meestal wel gewoon een billendoekje.
bij het consultatiebureau zeiden ze dat je niet de vagina met een luierdoekje moet doen omdat die geparfurmeerd zijn. Soms als het echt messy is doe ik het wel omdat ik dan niet snel een ander doekje kan pakken. Maar anders met een hydrofielwashandje met water.
Dames het uitwendige gedoe heet niet vagina maar vulva. Vagina is inwendig en nee, daar moet je geen poetsdoekjes in proppen. Vulva - Wikipedia