luier verschonen

Discussie in 'Verzorging' gestart door 894hi, 11 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 894hi

894hi Niet meer actief

Wij hebben nu sinds een week of 2
    een (spray)flesje afgekoeld gekookt water staan(te koop bij de xenos/etos reisflesjes) en dat gebruiken we bij het verschonen.
    luier uit even sprayen en dan met een babydoekje alles weer schoon en droog maken en weer een nieuwe luier om.
    en ik moet zeggen ze had hele rode billen en sinds we het zo doen zijn de rode billen weg :D en wij vinden het supper handig.
    ook gebruiken wij veel minder doekjes.. dus nog goedkoper ook!:)

mischien hebben sommig van jullie hier ook wat aan (flesje is touwens gewoon kamer tempratuur water)

2. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    hmmm, zou best handig kunnen zijn. Zit je ook niet zo met die geurstoffen etc. in de doekjes te klooien.

Janna

3. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    Goh wat een goed idee!
    Ik vind de billendoekjes ook vaak erg sterk geparfumeerd.
    Tot nu toe gelukkig nog geen rode billetjes, maar ik vind het wel een supertip!
    Ook idd voor de besparing van doekjes :p
    Houden ze er geen klamme huid aan over?
    De billendoekjes zijn ook een beetje vochtig/vettig, dus ik vraag me af of die het vocht goed opnemen?
    Maar het zal wel, want jullie zijn van de rode billetjes af :D

4. Bri

Bri Niet meer actief

Ik weet dat m'n zus bij haar zoontje altijd watten en een kommetje water gebruikte, omdat hij daarvoor ook vreselijk rode billen had.
    Er zit inderdaad veel parfum in de meeste billendoekjes. Die van Huggies (pure heten ze geloof ik) vond ik zelf nog het fijnst toen meneer uitslag had. zijn wel wat stugger dan de andere doekjes, maar minder belastend voor de huid.

Deel Deze Pagina