beste verloskundige, Ik heb een vraag: Ik heb bij 6 week zwangerschap een paar keer bloed verloren, toen de verloskundige gebeld en bij 6.5 week een echo gehad. Deze was goed, hartje klopte. Maar nu verlies ik weer bloed, ben nu 8 weken. Kan het nu alsnog misgaan?? Ik heb al een keer een miskraam gehad en hoop dat het goed komt. Wat is de kans dat het alsnog misgaat, wanneer je een goede echo hebt bij 6.5 week?? Alvast heel erg bedankt voor uw reactie
Hallo, Helaas blijven de eerste 12 wkn kritieke weken. En is de kans op miskraam aanwezig ook heb je al hartactie gezien eerder. De kans dat het na zien van hartactie nog misgaat is 5%. Bel je verloskundige zodat er weer een echo gemaakt kan worden. Succes. Groetjes Ineke
hallo allemaal, Graag wilde ik jullie informeren over het feit dat een bloeding niet altijd hoeft te betekenen dat het mis gaat.......... Inmiddels hebben wij onze termijnecho gehad. Het blijkt een tweeling te zijn! Twee hartjes die kloppen! Wij zijn super blij, en hopen dat alles goed gaat. De bloeding is waarschijnlijk een gigantische innestelingsbloeding geweest.