Hi allemaal, Sinds april dit jaar ben ik bezig met Clomid en heb iedere keer tot nu toe rond dag 20 eisprong. Nu zit ik op dag 29 en heb sinds gisteren ontzettend pijn in mijn borsten. Niet zo zeer om aan te raken maar meer het gevoel dat ze er zitten. Ze zitten me in de weg, branden, zijn gezwollen, ik voel gewoon echt de hele dag dat ik borsten heb. Normaals heb ik een week voor NOD wel dat ik gevoelige tepels heb, dat is nu minder maar wel heel veel kleine witte puntjes op mijn tepelhof, het waren er eerst twee per tepel maar nu worden het er steeds meer. Ik heb al afgelopen maanden veel gevoeld, en wil niet blijven hopen, maar dit is echt nieuw voor mij. Herkent iemand dit wel, waren jullie zwanger of hou ik mezelf voor de gek? Ik hoor graag van jullie!
Vanaf ongeveer 1 week voor nod, voelden mijn borsten toen ik zwanger was gekneusd aan en heel aanwezig En die puntjes vielen mij toen ook op ik duim voor je meid
Mijn borsten zijn iedere maand enorm gevoelig. Ongeveer een week voor mijn NOD ga ik ze voelen en zodra ik ongesteld ben geworden is het pijnlijke, beurse gevoel weg. Die puntjes schijnen wel kenmerkend voor een zwangerschap te zijn, dus wie weet... spannend! Succes!
Ik heb ALTIJD na mij ei, pijn aan mijn borsten tot aan de dag van mijn menstruatie. Alleen deze maand pas sinds dag 27.....
Ik had ook altijd pijnlijke borsten voor me NOD. Maar toen ik zwanger raakte was het toch andere koek hoor duidelijk hele andere pijn dan voor me NOD. Ik vond het zelf pijnlijker en het was zelfs tijdens het lopen, nu komt en gaat het. Liefs
Ik heb steeds een drukkend gevoel aan de zijkanten.. Ook voel ik ze constant.. Normaal alleen pijnlijk tepels... Klinkt wel positief hoor!! (gezwollen/branden)