weer aan de pil en menstruatie....?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door sunset88, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    hallo
    ik ben afgelopen woensdag weer aan de pil.. speciaal 1 die in combo mag met bv.
    nu vloeide ik al bijna niet meer en was sowieso niet meer helderrood.. maar sinds ik met de pil ben begonnen ben ik weer helderrood gaan vloeien.. het lijkt iig op mijn ongesteldheid voor de zwangerschap.
    maar ik zou toch juist mijn menstruatie moeten hebben als de strip op is en niet wanneer je aan de pil begint?
    iemand die weet hoe dit kan en of dit normaal is?

2. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    echt niemand?

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik had dit ook. Ik ben een paar weken na de bevalling aan de pil begonnen en bleef daarna rood bloedverlies houden. Ik ben na 2 strips (achter elkaar) gestopt met de pil, want ik was het toen zo beu! Toen kreeg ik een zeer hevige bloeding, maar daarna was het bloedverlies wel over. Toen nog een maand zonder pil en daarna weer begonnen. Toen geen last meer gehad.
    Ik had zelf het gevoel dat ik veel te snel met de pil begonnen was, maar i.v.m. endometriose wilde ik niet te lang wachten.

4. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik werd ook ineens midden in mn strip 'ongesteld' en lang! 8 dagen, normaal was ik maar 3 of 4 dagen!

5. imoan78

imoan78 Actief lid

6 jul 2012
    117
    0
    16
    supermarkt
    mijdrecht
    Ik ben blind begonnen. Had dus nog geen menstruatie gehad. Na pil 14 ben ik gaan vloeien en nu 10 dagen later vloei ik nog steeds. Mag bijna weer met nieuwe strip starten en hoop dat het vloeien dan stopt. Vloei ook veel meer dan anders. Kan om de 2 2,5 uur verschonen(sorry, ff onsmakelijk)

6. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook :(
    Eerste dag van tweede menstruatie begonnen met de Nuvaring. Ik bloed nu al 16 dagen pffff... Volgens de dokter kon t ook wel tot 20 dagen duren, dus geen reden tot paniek. Weet wel dat ik geen stopweek inlas en gelijk doorga met de volgende ring, anders blijf ik aan de gang.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wanneer je Cerazette gebruikt heb je geen stopweek oid. Je pilstrip is 28 pillen tegen normaal 21 pillen+stopweek. Cerazette slik je ook gewoon door, je kunt veel of weinig bloeden of helemaal niet.
    Bij de oudste heb ik ze 6-9 maanden gebruikt en in die tijd drie maal een minimale bloeding gehad (2 dagne ofzo) bij de tweede heb ik cerazette 6 maanden gebruikt en juist een aantal heel heftige bloedingen gehad (iedere anderhalf uur een nieuwe tampon nodig)

Deel Deze Pagina