Vaginaal bevallen na 2 keizersnedes

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nuage, 22 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yankee

    Yankee Fanatiek lid

    30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Nuage ik heb ook 2 keizersnedes gehad en ging er eigenlijk al vanuit dat dat nu ook 'moet' omdat de vk me dat aangegeven had.

    Ik wil hier eigenlijk ook wel over in gesprek gaan. Ik heb bij beide een verschrikkelijk herstel gehad. Bij de tweede zelfs 2 maanden niet kunnen lopen. De redenen van mijn spoedks waren beide keren (ondanks mn weeën en voor mn gevoel normale bevalling en beide bij 5 cm) dat het hartslag van de baby daalde. Bij mn eerste bleek navelstreng 3x om zn nek te liggen, en de tweede had in het vruchtwater gepoept en had dit ingeslikt.
     
    Nuage vindt dit leuk.
  2. Nuage

    Nuage VIP lid

    12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ben je vorige keren ingeleid of uit jezelf begonnen met bevallen?

    Als je het wilt kan niemand het je weigeren. Ik zou in dat geval wel een verloskundige zoeken die hierachter staat. Kijk anders op Facebook eens bij de pagina van de Geboortebeweging. Daar kunnen ze je zeker helpen.
     
    Yankee vindt dit leuk.
  3. Yankee

    Yankee Fanatiek lid

    30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Nuage thanks voor de tip. Ga ik meteen even kijken.

    Ik ben van huis uit met weeën naar het ziekenhuis gegaan ivm pijn. Dus meteen ruggeprik genomen met 4 cm beiden. En super gek maar na de ruggeprik verdwenen ook mn weeën en daardoor hebben ze bij beiden de inleiding ingezet als extra maar heeft hier niks goeds gedaan.

    Denk achteraf ook echt dat (zowel ruggeprik als inleiden) echt onnatuurlijk is en het beste voorkomen kan worden. Want mn lichaam deed het eigenlijk prima totdat ik dus aan t infuus moest. Maar ja, dat is achteraf. Toen had ik alles gedaan van de pijn af te komen.
     
    Nuage vindt dit leuk.
  4. Nuage

    Nuage VIP lid

    12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ben ik met je eens. Ik heb zelf ook zoiets van... als de bevalling uit zichzelf begint zou ik het wel aandurven. Ik denk echt dat het bij mijn zoontje niet is gelukt omdat hij veel te vroeg werd ingeleid.

    Maar ik had die weeën nooit zonder ruggenprik kunnen doorstaan haha dus ik snap helemaal wat je zegt. Misschien is andere pijnstilling nog een optie?
     

Deel Deze Pagina