Hoi meiden, Ik was benieuwd of jullie eerder of later of tegelijk zijn bevallen met de 2de? Ik ben met m'n dochter bevallen met 40+2. Verloor met 39+6 toen de slijmprop. Ben nu precies 37 weken.. zijn jullie eerder bevallen?
Officieel later, al scheelde het allemaal niet zoveel... Nr 1: 41+3 wkn Nr 2: 41+5 wkn Nr 3: 41+0 wkn (allen spontaan overigens, de eerste na strippen)
40+0 en 39+4, dus drie dagen eerder. Meestal woeden brusjes wel rond dezelfde termijn geboren is mij verteld door de vk.
Oudste met 41 weken bevallen. Toen met 40+5 poging strippen (werd masseren baarmoedermond want strippen lukte nog niet). Met 40+6 slijmprop verloren en 2 uur later begonnen de weeën. Tweede bevallen met 39+3. Met 39 gestript en had ik 2-3 cm ontsluiting. Al in de dagen daarvoor en daarna slijmprop in delen verloren. Overigens geen tekenen gehad dat de bevalling er aan zat te komen dus de middag vantevoren nog carnaval wezen vieren. 15 uur nadat ik weg ging uit de kroeg werd onze dochter geboren...
Bij de eerste met 38 weken bevallen (spontaan) en de tweede bij 38+4 (ingeleid), als ik niet was ingeleid had ze denk ik voorlopig lekker blijven zitten.