Ik heb afgelopen jaar een Conisatie gehad (kegelvormig stukje van baarmoedermond weghalen ivm baarmoederhalskanker) en ik heb nu steeds rond mijn nod bloedverlies na ontlasting het is echt net na mijn ontlasting en het stopt ook vrijwel direct weer. Ik had deze maand goede hoop om zwanger te worden/zijn na mijn IUI anderhalve week geleden maar al die hoop is weer vervlogen. Maar zijn er meer mensen met deze klachten? En die door deze behandeling Conisatie in de mmm zijn gekomen. Alvast bedankt voor jullie reactie.
Ik heb bijna elke maand, een paar dagen voor mijn Nod, na kakken () rood verlies. Stopt ook gelijk. Niks geks, ik denk dat het gewoon begin is van je regels. Succes, net je traject.
Ik heb het nu 2 dagen achter elkaar ( 5 dagen en 6 dagen) verder nooit wat te zien, vind het echt heel raar. Vandaag nog niet geweest, dus wachten het nog maar even af.
Heb er geen last meer van gehad, al ben ik nu wel heel bang om naar het toilet te gaan. Ook nog geen ongesteldheid te zien.. word nu wel spannend..
Heb er geen last meer van gehad tot vanmiddag, vanmorgen nog gezellig met mijn man geweest dacht toen ja hoor let op heb ik er zo ook last van maar niks geen bloed te zien en vanmiddag na ontlasting weer een beetje bloed wat daarna weer stopt. Man is nu test aan het halen dan kunnen we morgen testen als het daarvoor de ongesteldheid nog niet doorgebroken is. Nu maar duimen dat het zo mag zijn. Ik hoop het..!! Woensdag dan mag jij ook nog geduld hebben, niks aan hè die wachtweken.