Rare bloedingen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zaterdag, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Ik ben echt de weg even kwijt nu. Zie banner dat sinds uithalen van mirena begin dit jaar ik een beetje rommel met mijn cyclus.
    Heb naar aanleiding van 2 heel korte cycli bloedonderzoek en uitstrijkje laten doen ; niks aan de hand . Bloed was goed is getest op schildklier, vroege overgang, hormoonhuishouding en bloedarmoede. Uitstrijkje was ook goed, zag er allemaal rustig uit en zelfs nog op soa's getest. Cycli erop gingen ook goed dus ik ging ervan uit dat mss een tijdelijke storing was ofzo.

Ondertussen nu weer op dag 15 vd cyclus en voor het laatst 2 dagen geleden seks gehad. Ik heb geen bloedverlies gehad erna en sowieso heb ik dat nooit na seks of bij ovulatie oid.

Ben nu op het werk ga ik naar de wc heb ik in ene helder rood bloed in m'n slip! Ik snap er niks meer van, heb maar even een maandverbandje ingedaan om te kijken of het doorzet.
    Ik zit ondertussen beetje met m'n handen in het haar.
    Hoe kan dit nou? Wil graag zwanger zijn maar vind het op dit moment belangrijker dat m'n lichaam gewoon goed functioneerd.
    Ik heb in m'n leven altijd zo rond de 26 tot 28 dagen cycli gehad zonder tussentijdse bloedingen.

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Weet je heel zeker dat het niet van je eisprong is? Ik heb dat ook een aantal keer gehad. Dacht dan echt dat ik om de 2 weken ongesteld was. Nu heb ik er geen last meer van.
    Vervelend he!

3. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Ik weet niet zeker of het van m'n ei is, was behoorlijk klaar met die ovu testen dus die doe ik niet meer. Maar kan het dan wel echt helder rood bloed zijn? En hoelang mag dat aanhouden ?

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    ik had het echt helder rood. Best veel ook meestal 1 dag, volgende dag nog een beetje of over.

5. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Ok bedankt hier ook helder rood dus. Ik wacht even af of het doorzet. Eigelijk dus seksen vanavond maar ja das ook niks als ik nog bloed verlies :(
    Of ben je al te laat dan, als we vanavond pas seksen?

6. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Dat weet ik dus ook niet. Het lijkt me meest logisch dat je bloedverlies hebt als je ei al gesprongen is. Baadt het niet dan schaadt het niet.
    Veel plezier ;)

Deel Deze Pagina