Dag dames, Ik ben inmiddels bijna 8 maanden geleden bevallen en sindsdien al zo vaak ziek geweest. Ik ben nu 4 maanden aan het werk en ben al 4 keer ziek geweest (en ziek gemeld, nog vaker gewoon beroerd gevoeld). Is dit normaal? Heb het idee dat mijn weerstand mega achteruit is gegaan, aangezien ik bijna nooit ziek was. Nu is het wel zo dat ik na mijn verlof op een andere locatie van een kdv ben gaan werken, dus het zal ook meespelen dat ik weer opnieuw aan de bacterien moet wennen misschien? Ik ben ook steeds nog zo moe. Ik heb me sinds de bevalling nog geen periode energiek gevoeld. Terwijl ik een heel makkelijk dochtertje heb en ze altijd goed doorslaapt (op een uitzondering na). Ik blijf vooral het huishouden zo vermoeiend vinden.. Iemand die dit herkent? Ik weet dat ze zeggen 9 maanden op en 9 maanden af. Maar ik ben inmiddels bijna 9 maanden af maar ik zie geen verbetering. Vind het erg vervelend want het zit me toch in de weg.. Heeft iemand misschien tips?? groetjes een vermoeide mama
Ik weet niet of het onder de noemer normaal mag vallen maar ik had het ook en nog steeds wel een beetje. Mannetje is ruim anderhalf nu ik heb een tijdje extra staal en extra vitamine geslikt rond een jaar. Omdat ik er klaar mee was dit hielp wel iets. Maar het is nog steeds niet echt zoals het ervoor was. groetjes kim
mss kan je je schildklierwaarde es laten checken, dat bleek bij mij het "probleem" ...schijnt vaker voor te komen na een bevalling.. beterschap meis!
Schildklierwaarde? Kun je dat bij de huisarts na laten kijken? En wat houdt dat precies is, is daar wat aan te doen? [offtopic] Meid je bent alweer 34 weken! Mijn hemel de tijd gaat zo snel haha. Hoe gaat het met je?? [/offtopic]
niet normaal hoe snel het gaat heh! jouw kleine al 8 mnd, wow! Ja gaat goed hoor!! kleine houdt me bezig hihihi ja bloedprikken doen ze bij mijn huisarts, weet niet of dat bij jou ook zo is, anders krijg je vast zo'n formulier en kan ej bij het ZH bij inloop bloedprikken... je krijgt dan pilletjes... laat dan ook direct je ijzer prikken en bloeddruk meten!
Ja is vrij veel voorkomend, ik ben ook het eerste jaar na de geboorte van mijn dochter 5 keer ziek geweest, na een jaar ging het beter.
Ok, dan ga ik dat wel een keer laten checken ja. Moet sowieso weer vitaminepillen gaan slikken, al heb ik nooit het idee dat dat helpt. maar moet wel ivm de borstvoeding..