Vaginale afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nameless, 9 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    jah moontje!
    vandaag amper ergens last van en gisteren maar eergisteren was het meer.
    niks om je zorgen over te maken hoor!!
    je beebje blijft vast wel lekker rond dobberen :D
     
  2. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    He Denise,

    Gelukkig maar! Ik ben blij dat jij het ook hebt!

    Ik hoor zo vaak dat vrouwen er zo veel meer last van hebben, dat ze het gewoon voelen lopen. Ik heb dat dus niet. Of nog niet..?!

    Ik had het idee dat je dat wel moest hebben, maar ik geloof nu dat dat helemaal niet hoeft.

    Eigenlijk is iedereen uniek he, dus dat zal ook wel met een zwangerschap zo zijn. Niemand heeft echt allemaal dezelfde symptomen. Trouwens, ik heb nog wel wat geks opgemerkt. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar vanaf 4 dagen voor mijn NOD had ik heel vaak de hik!

    Toen zeiden ze vaak tegen mij: je bent aan het groeien! En dan dacht ik: ja, hopelijk in mijn buik ja!

    Ik hoop inderdaad dat die kleine het lekker naar zijn zin heeft in mijn buik!

    Liefs,

    Moontje
     
  3. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    afscheiding iets anders van kleur zoals gelig en/of groenig kan duiden op een ontsteking ...vrij onschuldig ..maar toch even voorleggen bij de huisarts misschien ...
     
  4. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ik heb ook veeeeeel meer afscheiding tijdens de zwangerschap. Hoort er gewoon bij, komt door de (over)actieve werking van de slijmvliezen. Mijn neus zit bijvoorbeeld ook al maanden verstopt ;) Dusss..... geen zorgen over maken!

    XXX

    Hester
     

Deel Deze Pagina