eigen muziek tijdens bevalling?

Discussion in 'De bevalling' started by jongmama20, Jun 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jongmama20

jongmama20 Actief lid

Dec 16, 2015
    251
    0
    16
    Female
    Zijn er vrouwen die tijdens hun bevalling in het ziekenhuis hun eigen muziek op hadden staan?

Zoja, had je oordopjes in of heb je kleine boxen meegenomen zodat het gewoon op de achtergrond draait?
    En hoe reageerde de omgeving(personeel van ziekenhuis) /de personen die je meehad hierop?
    En heeft het wel degelijk invloed gehad op je bevalling denk je?

Ben hier erg benieuwd naar want ik wordt heel erg rustig van muziek en overweeg het toch een beetje..

2. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Bij de eerste had ik tijdens de weeën oordopjes van iPod in. Vond dat wel fijn. Als er een wee aan kwam, ging die uit :)

Geen idee wat de rest ervan vond. Me ook niet druk over gemaakt.
    Bij de tweede niet gebruikt (ging ook veel sneller).

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,868
    5,107
    113
    Ik had bij de bevalling van N oordopjes mee. Heb best wel veel muziek geluisterd.
    Ik zou gewoon oortjes meenemen en dan kun je altijd kijken of je er gebruik van maakt.

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Ik heb het niet op gehad, maar er was wel een cd-speler op de bevalkamer. Het is misschien ook maar beter ook, aangezien ik rustig word van bands waar anderen waarschijnlijk de zenuwen van krijgen ;)
    CD van mijn favoriete band zat trouwens wel in de 'vluchtkoffer'

5. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik had geen muziek, geen behoefte aan. Maare, interesseerde me vrij weinig wat anderen overal van vonden ;)

Zolang jij de verloskamer niet opblaast met muziek kan ik me niet voorstellen dat iemand het vervelend vindt.

6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Bij ons in het ziekenhuis staat er ook een cd speler op de kamer, dus het is helemaal niet gek om muziek te luisteren. Maar op het moment zelf zijn er maar heel weinig vrouwen die er gebruik van maken (of eraan denken)...)

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Ik zat er ook aan te denken om muziek mee te nemen dit keer. Ik ga ervan uit dat er een cd speler is. Zou niet met oortjes op willen zitten. Ben alleen bang dat ik diezelfde cd daarna nooit meer kan horen :)
    Net zoals ik nooit meer normaal iemand 'duwen, duwen' hoor zeggen;)

8. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier bij de 2e bevalling wel gedaan. Gewoon via mijn telefoon afgespeeld. Bij de 1e heb ik het trouwens juist uitgezet. Ik vond het strontvervelend om geluid om mij heen te hebben.

9. Tessss

Tessss Fanatiek lid

Jul 9, 2015
    1,240
    445
    83
    Ik neem het wel mee, gewoon spotify via de tablet aangesloten op boxjes. Ik weet van mezelf dat het twee kanten in kan gaan: of ik vind het super fijn en rustgevend of al het geluid MOET weg. Haha, ik zie het wel.

10. jongmama20

jongmama20 Actief lid

Dec 16, 2015
    251
    0
    16
    Female
    Haha leuk om te horen allemaal.
    Ik zal het denk wel gewoon meenemen en dan zie ik wel wat ervan komt.
    Zoals ik hieruit opmaak kan het dus zijn dat ik er niks van wil weten haha.
    Dankjewel voor de reacties!

Share This Page