Hey dames, Ik had er eigenlijk nog niet over nagedacht maar wat heb je aan bij een badbevalling? Ik heb aangegeven graag in bad te bevallen (dat wil zeggen, een poging tot... Als het niet fijn is ben ik er zo weer uit). Maar wat heb je dan aan? Is het handig om een bikini(top) mee te nemen? Of is dat een hele domme gedachte? Ik beval in het ziekenhuis dus wel handig dat ik alvast iets in mn tas stop.
Dan ben je bloot denk ik... dat is eerlijk gezegd ook het fijnste. Een bikini top klikt logisch maar zit in de weg, zeker als je eventueel bv wilt geven. Misschien een voedingsbeha of een haltertopje?
Ik was compleet naakt bij de badbevalling. Toegegeven, het was ook thuis, maar toch. Had geen zin in nat plakkend spul aan mijn lijf
Ik ben op zich niet preuts maar is t niet raar om in het ziekenhuis naakt in bad te gaan liggen? (Niet dat het me op hrt moment supreme waarschijnlijk iets interesseert...) Na de bevalling gaat sowieso wat ik aan heb uit. Bikinitop is natuurlijk zo uit...
Als je een infuus hebt niet. Mijn beha fladderde aan mijn arm omdat ie vanwege het infuus niet helemaal uit kon. En naakt is juist fijn, op dat moment boeit het echt niet
Bij mijn eerste bevalling (in het ziekenhuis) wilde ik uiteindelijk wel naakt maar kon het niet vanwege de slangetjes van mijn ruggenprik. Best jammer, ik kon dat nachthemd niet meer zo goed verdragen, maar uiteindelijk wil je en zal je bevallen, en de rest is bijzaak In het begin liep ik wel naakt rond. Onder de douche, weeën wegpuffen, weer onder de douche, etc
Oh ja daar had ik nog niet over nagedacht... Nou heb ik een strapless bikinitip dus zou op zich kunnen maar vraag me inderdaad of of het fijn zit. Maar aan de andere kant, zo niet, dan is ie zo uit. Ik denk dat ik m voor de zekerheid gewoon in mn tas gooi, dan zien we t wel.
Ik heb ook het voornemen om in bad te bevallen en neem wel een bikini top mee. Ik heb haltertop bikini's dus die zijn zo uit als het nodig is. Daarnaast zal ik gewoon een soort top met bandjes meenemen, misschien voel ik mij daar prettiger in. Ik neem het in ieder geval allemaal mee dan kan ik altijd nog beslissen (bad in het ziekenhuis). Ik laat mijn partner ook zijn zwembroek meenemen trouwens, voor het geval ik hem onder de douche dicht bij me wil hebben.
Ik had eerst een hemdje aan in bad, maar ik vond het niet fijn. Het plakte en doordat het nat was, koelde het ook af, waardoor ik het 'boven' koud had. Heb het daarom al snel uitgetrokken. Uiteindelijk moesten we naar het ziekenhuis, daarvoor had ik wat op het traphekje (balustrade) klaar hangen zodat ik dat 'onderweg' aan kon trekken.
Bij mijn 2e bevalling heb ik thuis ook eerst in bad gezeten, maar gewoon helemaal naakt. Het is eigenlijk niet eens in me opgekomen om iets aan te doen. Op dat moment boeide het me echt helemaal niks. Maar ik zou gewoon wat meenemen. Je kunt op dat moment altijd nog beslissen wat je fijn vind.
Haha, kan me niet herinneren dat ik nog iets aan mijn voeten heb gedaan. Weet wel dat ik mijn man op blote voeten door het ziekenhuis zag lopen. Die was zo druk geweest met de bevaltas inpakken (had alles wel klaarliggen, maar nog niet ingepakt) dat hij vergeten was zijn schoenen aan te trekken.
Ik kon niks op m'n huid verdragen, dus gewoon bloot. Sowieso in bad (in het ziekenhuis, ze zijn wel wat gewend denk ik zo ) maar ook toen ik daar na op bed moest om te persen kon ik geen stof aan/op m'n lijf verdragen. Tja, me geen seconde voor geschaamd hoor. Anders hadden ze wel met me mogen ruilen qua pijnbeleving op dat moment
Wil ook in bad bevallen. Naakt is niets voor mij. Denk dat ik een hemdje ofzo aantrek. Iets wat gewoon lekker zit en mij een comfortabel gevoel geeft.
Was je bad dan groot genoeg? Of krijg je daar zo een speciaal bad voor binnen? ( Domme vraag misschien hoor )
We hadden een bevalbad gehuurd via de verloskundige In mijn eigen bad bevallen was geen doen, die is a) Te klein b) Te ver weg (eerste verdieping)
Bedankt voor de tips dames. Simpele zwarte hemdjes had ik al klaarliggen, doe er nog mn bikini bij, als ik m dan aan wil heb ik hem in ieder geval bij me. Zwembroek voor manlief vind ik ook wel ern goed plan. Lijkt het net of we op vakantie gaan... Hahaha Straks even bij elkaar zoeken en in mn tas erbij want die stond al klaar (hoewel ik elke dag nog wel iets verzin wat er nog bij moet haha)
Ik ben heel benieuwd naar je ervaring TS, hoop dat je een droombevalling hebt en hoor het graag als je achteraf nog badbevallingstips hebt
Ik heb een badbevalling thuis gehad en had een pyjama shirt aan. Die was nat en koelde mij daarom in mn nek ook wat af, vond ik wel fijn. Na de bevalling ging ie omhoog en later uit.