Na twee keer eerder bevalen te zijn blijft het toch ook weer spannend bij een derde. Afgelopen week meerdere malen oefenweeen gehad die zakte af tijdens het douchen. Vanmorgen werd ik wakker met een onrustig gevoel. Kon mijn draai niet vinden in bed. En continue het gevoel dat ik ontlasting moest krijgen, maar er kwam niets. Sinds die tijd heb ik met komen en gaan voel een misselijk gevoel en heb ik braakneigingen gehad. Ik heb met komen en gaan een zeurende pijn in mijn rug die uitstraald naar mijn buik. Uitstralen is niet altijd. Aangezien mijn beginnende weeen bij de andere twee ook niet erg pijnlijk waren en geen harde buik bezorgde vraag ik mezelf af of dit het begin is? Mijn andere twee jongens zijn namelijk thuis man gelukkig ook, maar de kinderen bij de bevalling is niet handig. Ik beval nogal snel tenminste bij de andere twee dus pas op laten halen als de bevalling echt door zet wordt krap. Van de andere twee ben ik bevallen op 39 en 39.1. Deze loopt twee weken voor op groei. Wat denken jullie is dit voorwerk, of het echte werk?
Ik zou de vk even bellen. Het klinkt als wat een begin zou kunnen zijn maar ik begrijp ook dat je wat twijfelt.
Blijft alsmaar rommelen. Maar het wordt niet regelmatig. Ik verlies nog geen bloed maar dat hoeft volgens mij ook niet. Soms komen de krampen om de 7/8 minuten en daarna weer om de 4/5 minuten. Ik ga even proberen te slapen en anders toch de vk bellen voor de zekerheid.
Vk gebeld. Ze komt niet langs ik moet vanavond proberen te slapen door een warme douche te nemen en 2 pcm tabletten. Ik slaap al 1.5 week slecht maar er wordt verder geen actie ondernomen. Vk dacht dat het nog voorweeen waren.... ik heb het al twee keer eerder meegemaakt bij de andere zwangerschapsappen dat ik niet op mijn woord geloofd werd en 1 keer heeft ze 1 minuut bevalling meegemaakt en de andere keer was ze er helemaal niet bij. Ik was al bang dat het dit keer ook zo zou gaan. Ik ben zo teleurgesteld dat het wederom zo gaat. 😢
Hè wat naar Flixbilly, dat ze je niet gelooft zeker niet nadat al 2 snelle bevallingen hebt gehad. Met welke termijn was je de vorige keren bevallen, ook al voor de 38w? Bij mij staat groot bovenin mijn dossier bevalt snel. Ik moet meteen bellen als ik iets voel.
De eerste brak bij 38.6 mijn vliezen en is om 1.00 geboren bij 39 weken. Tweede is geboren bij 39.1. Beide super snel gegaan. Staat ook vermeld in mijn dossier. Baal dus enorm hoe ze reageert via de telefoon. Vertrouwen is al ver te zoeken ze heeft namelijk gezegt dat ik direct moest bellem als ik wat voelde en dat ze me dan serieus zouden nemen. Had mijn zorgen namelijk al geuit. En dit bevordert het geheel niet helemaal. Hopelijk zet het vanavond duidelijk goed door. Volle maan 😎 laat ik wel mijn man bellen
Huh? Wat bizar van de vk...kan me voorstellen dat je erg onrustig wordt en teleurgesteld bent door zo'n houding. Hoe is vannacht gegaan?
Uiteindelijk is het stil gevallen. Al had ik liever gehad dat de vk langs geweest was om me gerust te stellen. Want het heeft tot ver midden in de nacht geduurd voordat ik uiteindelijk kon slapen. Weet de volgende keer echt niet wanneer ik dan wel moet bellen.
Ik zou volgende keer gewoon weer direct bellen hoor als je zelf denkt dat het wel eens het begin zou kunnen zijn. En eventueel een beetje aandikken (bij mij hielp het enorm dat mijn man zei 'oh ja, ze heeft net overgegeven van de pijn, trouwens' ) zodat ze wel móet komen.