De zuurtegraad daar beneden is heel anders tijdens je zwangerschap. Ik geloof dat het afgeraden wordt omdat je dan heel de boel ontregeld..
Niet doen, gewoon wassen met water. Dat is genoeg. Ik begrijp dat je je extra smerig kan voelen met zoveel meer afscheiding, maar het is niet goed!
Nou liever niet zei me HA.. Normaal heb ik al veel last van afscheiding Dus gebruikte ik af en toe zo'n vaginale douche omdat ik me dan wat frisser voelde, maar van me HA kon ik dat, nu ik zwanger bent beter laten.. Liefs Jeanney
hoi ik vind mezelf ook meer stinken zeg maar ik gebruik nu babydoekjes na het toilet ideaal en ruikt nog lekker ook misschien een goede tip
Ik heb het in het verleden wel gebruikt, maar kreeg er juist meer afscheiding van, ik hou het dus liever bij alleen water. Op de site van Lactacyd staat het volgende: Zwangerschap Tijdens een zwangerschap verandert er van alles in een vrouwenlichaam. Dat heeft ook invloed op de vagina. Vanaf het begin van de zwangerschap brengt het lichaam zelf de pH-waarde van je vagina al naar beneden, zo rond de 4,5. Je lichaam doet dit om je optimaal te beschermen. Om dit te ondersteunen kun je dagelijks Lactacyd Femina Vloeistof gebruiken. Deze mild geurende wasoplossing heeft een lage pH-waarde van 3,5 en helpt de pH-waarde laag te houden en zo irritaties te voorkomen.
Knuffie23, gebruik je vochtige doekjes van onderen na het plassen? Lijkt me een schimmelinfectie juist in de hand werken en daar ben je toch al gevoeliger voor tijdens de zwangerschap. En een vaginale douche mag inderdaad niet tijdens de zwangerschap. Gewoon wassen met water en goed afdrogen en als je er last van hebt dan stap je toch een keer extra onder de douche om het even lekker op te frissen.
ja ik zag je reaktie later pas terug ja ik gebruik het al jaren en had er niet bij stil gestaan tijdens de zwangerschap als het slecht zou zijn zou het wel op de verpakking staan lijkt me,toch? ik vind het goed spul