Innesteling bevorderen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door michelle26, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle26

michelle26 Actief lid

31 aug 2016
    158
    2
    18
    Haai dames. Heb sinds deze maand granaatappelsap gebruikt. Schijnt te werken voor een betere innesteling? Is dit echt zo. En wie heeft er ervaring mee. Dit word onze 12e maand die we ingaan. Alle tips zijn welkom.

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik heb het 3 of 4 maanden gedronken zonder resultaat, duur grapje en geen garantie ;)

3. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Bij mij hielp het ook niet, en ik vond het super smerig ( ik kon alleen een biologische,ongefilterde variant vinden ). Wat bij mij wel 2x heeft geholpen is NA de ovulatie tarwekiemolie slikken. 3x daags 1 capsule. Helaas heb ik vorige week een miskraam gehad bij 8 weken, maar de volgende keer ga ik het zeker weer gebruiken.
    Overigens slik ik TOT en met de ovulatie teunisbloemolie, ook 3x daags 1 capsule. Hopelijk de volgende keer wel een plakbeebje :)

4. michelle26

michelle26 Actief lid

31 aug 2016
    158
    2
    18
    Oke dank jullie wel voor de antwoorden.
    Spijt me van je miskraam. Hoop dat je snel weer zwanger bent.. ik ga de tarwekiemolie proberen en de teunisbloem :) :)

5. beebj

beebj Niet meer actief

Hier ook de teunisbloem, tarwekiem en granaatappelsap 10maanden lang geprobeerd, zonder resultaat. Ga nu juist eens een cyclus zónder doen. Alleen foliumzuur, zoals de gyn adviseerd.

6. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ja proberen kan geen kwaad, let alleen wel op:

* Teunisbloem vanaf dag 1 van je cyclus TOT aan je eisprong, dus niet meer daarna i.v.m. verhoogde kans op miskraam.
    * Tarwekiemolie na je eisprong tot aan je NOD

7. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Granaatappelsap ook al even gebruikt, maar tot nu toe maakt dat niets uit. Deze cyclus voor het eerst tarwekiem- en teunisbloemolie proberen. Maar voornamelijk om mn cyclussen korter te maken. Ben benieuwd.

8. Bella1980

Bella1980 Nieuw lid

18 nov 2016
    2
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Granaatappelsap bij derde poging gedronken en raak. Helaas een buiten baarmoedelijke zwangerschap geworden maar was wel raak. Deze maand eindelijk weer proberen en heb de granaatappelsap weer klaar staan. Baat het niet dan schaad het niet.

9. manaolana

manaolana Niet meer actief

#9 manaolana, 20 mei 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2017
    Niet gemeen bedoeld dit (weet uit eigen ervaring hoe verschrikkelijk een BBZ is). Maar de grranaatappelsap heeft bij jou dan absoluut niet gedaan wat het zou moeten doen... de innesteling bevorderen. Bij de BBZ nestelt de bevruchte eicel namelijk op de verkeerde plek. Ik denk dus niet dat het raak was doordat je granaatappelsap hebt gedronken.

Hier heb ik het ook een paar rondes gedronken zonder resultaat. Die van POM. Ik vond het lekker (gemengd met 50% water anders vond ik het te sterk) maar heeft niet geholpen. Tarwekiemolie heb ik ook geprobeerd. Heeft ook niet geholpen.

Edit: lees m'n post na en wil nog even toevoegen dat ik overigens ook absoluut niet denk dat de BBZ door de granaatappelsap komt!! Ik weet hoe je hoofd op hol kan slaan en je gaat je de gekste dingen afvragen maar dat was absoluut niet mijn bedoeling om dat eventueel te weeg te brengen.

Bella1980 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina