Wat nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sarahL24, 18 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahL24

sarahL24 Lid

23 nov 2015
    85
    2
    8
    Hallo dames,
    Ik ga het zo kort mogelijk schetsen,
    Mijn man en ik zijn nu 2 jaar bezig voor een klein mirakeltje :( Vandaag een negatieve positieve test gedaan *lees: ( indrooglijntje :mad: )
    Maar goed heb nog steeds mijn rode duiveltjes niet en ben nu 2 dagen overtijd.
    Maar mijn borsten zeggen: jaja wacht maar uw rode duivels komen eraan"
    En dat zijn we na al die tijd "gewoon"
    12 juni moet ik naar de gyn voor verdere behandelingen, ik ben al reeds getest en goedgekeurd en manlief is ook getest en goedgekeurd, waarom wil het ons niet lukken :(:( wat gaat er nu gebeuren? Ben zo bang :( en vooral zenuwachtig !!

2. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Wat moet dat frustrerend voor jullie zijn. Het is fijn dat alles goed is, maar inderdaad: waarom lukt het dan niet? :( Die vraag stel ik mijzelf ook wel eens alleen zijn wij nog geen 2 jaar bezig. Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen!

3. sarahL24

sarahL24 Lid

23 nov 2015
    85
    2
    8
    Ja het is soms heel frustrerend,
    In de eerste maanden schreef ik alles op en deed ik mijn temperatuur als een gek bijhouden.
    Mijn gyn heeft het afgeraden want hoeveel meer je er mee bezig bent hoe moeizamer het gaat.
    Nu ben ik altijd blijven tempen stiekem en heb altijd mooi mijn ovulatie en mijn Maandstonden zijn mooi op tijd, met uitzondering op een dag. Vandaag dag 3 geen ongi gevoel toch negatieve testen gisteren, :(
    Ik wacht nog tot zaterdag, dan weer testen al weten wij in ons achterhoofd wat de uitslag zal zijn :confused::(..
    we hopen op het beste maar vrezen het ergste..
    een lichaam is iets raars, iets moois maar soms een echte trut :oops::rolleyes:

4. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Jeetje wat een spanning, welke test had je gedaan ?

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ben je zeker van je eisprong?

Deel Deze Pagina