ik zie nu jouw topic pas. Ik ben vanmiddag geweest en bij mij ook nog weinig te zien. Wel een vruchtholte, volgens de afmetingen ben ik 4 weken en 3 dagen zwanger, heel pril dus. Ik wordt er ook wel een beetje onzeker van, omdat ik bij mn dochter al 8 weken zwanger was toen ik erachter kwam, bijna 9. Zo dat scheelt een hoop onzekerheid.Ik zag al een echt "kindje"toen.
Nee ik heb geen foto zonder weggegaan er was vruchtwater te zien dus n teken van zwangerschap maar nog geen vruchtje vandaar..ook erg onzeker
Ik denk dat je eisprong later is geweest dan je op basis van een gemiddelde cyclus ws van uit ging. Zou me nog niet te druk maken. Waarom had je eigenlijk zo vroeg al een echo? Niet zo handig.... zelfs niet als het ging om snel al weten hoe ver je nu eigenlijk was.... Heb je voor die 17e al getest? Want helemaal als je daarvoor al wel getest had, en dit de eerste test was, moet je ervan uitgaan dat je op dat moment goed max 3 weken zwanger bent geweest (=1 week na ei dus!).
Ik had daarvoor al getest maar negatief. Ja echo voor precies te kijken hoe ver ik was, achteraf alleen maar onzeker gemaakt... zal wel n staartje krijgen dit..hopelijk!
De 17e pas je eerste posi test?? Stel dat je flink voor je nod getest had en dus op moment van testen net 3 weken zwanger was dan was je op moment van de echo ws, net 5 weken zwanger. Vaak zie je dan idd niks
Zoals RoGiJuLi al zegt... Die kans lijkt me erg groot, zo niet zeker, omdat je toen pas een erg lichte test had voor het eerst.
ik heb 27 december een echo gehad om te kijken hoever ik was omdat ik met mijn vorige zwangerschap een miskraam heb gehad bij deze echo konden ze ook nog niet veel zien wel dat ik ongeveer rond de 4 1/2 week tot 5 weken zwanger zou zijn over 8 dagen mag ik terugkomen om dan te kijken hoe of wat op dit moment voelt het voor mij goed aan met mijn vorige zwangerschap kreeg ik ineens het gevoel dat het fout zou gaan en dat klopte ook het enigste wat we kunnen doen is positief blijven en afwachten totdat die twee weken voorbij zijn
Ik heb bij mijn zoontje met 5wk een echo gehad. Er was enkel een heel klein vruchtzakje te zien zonder vrucht. Precies 3wk later een mini kindje
O god wat ben ik zenuwachtig...vandaag THE DAY! ik ben zo bang maar tegelijkertijd ga ik er met een heel goed gevoel naar toe.....wat zal het zijn....
Je hebt al die tijd gewoon zwangerschapsklachten gehad? Geen bloedingen? Dan is de kans iig het grootst dat het gewoon goed zit Kwart voor 1 dus, ik kom vanmiddag nog ff spieken dan, hoe het gegaan is! Succes!
Inderdaad! Gewoon zwangerschapsklachten, geen bloedingen...dus mijn gevoel is goed.. maar god ik blijf een vrouw hihi!! ik laat het straks weten...nog maar heel eventjes wachten
ik wou je nog even laten weten dat mijn echo van vorige week donderdag goed was, we hebben een mooi kloppend hartje gezien en de kleine is 1,45 cm toen ik de eerste echo had was het maar 1mm ik duim voor je dat je echo vanmiddag helemaal goed is en zolang je gevoel goed is moet je daar op vertrouwen
Pff zenuwen gieren door mijn lijf..gek is dat heb k nog helemaal niet gehad..Elke x als ik er weer slecht aan dacht was die gedachten zo verdwenen met heel veel goede moed..was het maar 1 uur