hey meiden, ik heb een vraagje vandaag bij de vk geweest en die heeft even gekeken naar het geslacht maar ze kan het niet 100 % zeker zeggen .. ze vermoed een meisje, maar op de echo zie ik wel 2 mini rondjes wat de eitjes zouden kunnen zijn, wie wil er zo vriendelijk voor mij zijn, en een echo willen plaatsen van een jongen en van een meisje, ze heeft de echo van de zij kant genomen..' en natuurlijk zijn we rete nieuwsgierig! super thanks X
In mijn album staat een foto waarvan de echoscopiste zegt dat het een meisje is. Zij durfde het met zekerheid te zeggen maar ik houd zelf nog wel in mijn achterhoofd dat het misschien toch een jongen is. Ik kan het me gewoon niet voorstellen haha.
ja ? .... why ? kun je me uitleggen want ik zei wel 2 witte rondjes wat op balletjes lijkt ik zie dus nergens die drie witte streepjes waar iedereen het over heeft ..............
Dit was mijn echo toen. Niet vanuit bil-aanzicht zoals je vaak ziet maar vanuit buik-aanzicht. Snappen jullie het nog een beetje hihi.... View attachment 214843
ik ben nu zwanger van een meisje, En heb al een zoontje. Ik zal beide echo's voor je plaatsen bovenste foto is van het meisje onderste van het jongetje