Hoi dames, vanwege bloedverlies dit weekend krijg ik a.s. vrijdag een vaginale echo. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? Ik hoorde dat het mee schijnt te vallen... ben niet zo'n held wat betreft dit soort onderzoeken!
Het stelt inderdaad niet veel voor, ze komen met een hele grote staaf aan zetten dat je echt denkt van wow, maar die gaat alleen met het puntje naar binnen zeg maar! Je voelt er echt bijna niets van! Heel veel succes.
Hey meid, vervelend van het bloedverlies duim voor je dat het niks is! De echo valt enorm mee hoor heb er ondertussen al aardig wat gehad en het doet absoluut geen pijn vind ik! Succes Liefs Nannie
het is lichamelijk geen vervelend onderzoek,je denkt idd dat ze dat hele ding naar binnen drukken maar in werkelijk heid is dit misschien 3 centimeter...en ze doen het elke dag voor hun is et routine
het valt inderdaad reuze mee. tip: doe een lang shirt aan zodat je niet helemaal bloot naar de tafel hoeft te lopen en als je er op ligt kun je het een beetje afdekken, die gaf mijn een beter gevoel en achteraf ben ik er helemaal blij mee want er stond een knappe mannelijke assistent bij van een jaar of 18 en ja vond dat toch wel een beetje een raar idee
nou tijdens mijn bevalling heeft er zoveel grut in mijn doos gekeken en gezeten dat ik me niet meer schamen kan,en heb 8 oktober nog een endoscopie gehad,dan gaan ze er van achter met een camera in,dus ik kan me daar niet zo druk meer om maken.maar idd,ook met dit weer dan heb je t al een beetje koud,is een lang shirt geen gek idee voor mensen die het wel een vervelend onderzoek vinden
Hoi dames, heel erg bedankt voor jullie reacties! de zenuwen zijn weg! tot vrijdagmorgen denk ik! maar ik laat het maar op me af komen. Tot op heden (even afkloppen) geen bloedverlies meer gehad, dus ik ben nog hoopvol! Liefs,
Sluit me bij de rest aan, valt zeker mee. Wat van dat gel erop en het gaat bijna vanzelf Succes meid!
He Dweezel ik heb er nu al zo'n8 gehad ofzo en 1 keer voelde het minder prettig maar dat kwam meer door degene die dat deed. Bij die andere ging het allemaal heel soepeltjes en nergens last van gehad. Succes morgen. xxx Joyce
Begrijpelijk dat je je er druk over maakt. Had ik ook. Maar ik heb er inmiddels meerdere gehad en het stelt echt helemaal niks voor. Zeker niet als je gewoon een mooi kloppend hartje ziet. Dan kan je alleen maar met een hele grote big smile naar dat beeldscherm staren. Succes ermee! Liefs Boney
nou ik krijg morgen voor de derde keer in een week een vaginale echo en moet zeggen dat ik er stevig van baal....vrijdag was er een assistente bij die da uberhaupt nog nooit gezien had,...lekker dan:S