vaginale echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door dweezel, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dweezel

dweezel Lid

11 okt 2007
    10
    0
    0
    Hoi dames,

vanwege bloedverlies dit weekend krijg ik a.s. vrijdag een vaginale echo.
    Zijn er dames die hier ervaring mee hebben?
    Ik hoorde dat het mee schijnt te vallen... ben niet zo'n held wat betreft dit soort onderzoeken! :oops:

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Het stelt inderdaad niet veel voor, ze komen met een hele grote staaf aan zetten dat je echt denkt van wow, maar die gaat alleen met het puntje naar binnen zeg maar! Je voelt er echt bijna niets van!

Heel veel succes.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Valt heel erg mee meid! Stelt echt niets voor hoor!

Succes!

X SAM

4. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    sluit me aan bij de vorige dames hoor ..Het valt echt reuze mee ...

succes

Liefs Rian

5. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Het valt echt mee hoor.....

Heel veel suc6

6. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Hey meid,

vervelend van het bloedverlies duim voor je dat het niks is!
    De echo valt enorm mee hoor heb er ondertussen al aardig wat gehad en het doet absoluut geen pijn vind ik!

Succes

Liefs Nannie

7. Niet meer actief

het is lichamelijk geen vervelend onderzoek,je denkt idd dat ze dat hele ding naar binnen drukken maar in werkelijk heid is dit misschien 3 centimeter...en ze doen het elke dag voor hun is et routine

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    het valt inderdaad reuze mee.

tip: doe een lang shirt aan zodat je niet helemaal bloot naar de tafel hoeft te lopen en als je er op ligt kun je het een beetje afdekken, die gaf mijn een beter gevoel en achteraf ben ik er helemaal blij mee want er stond een knappe mannelijke assistent bij van een jaar of 18 en ja vond dat toch wel een beetje een raar idee

9. Niet meer actief

nou tijdens mijn bevalling heeft er zoveel grut in mijn doos gekeken en gezeten dat ik me niet meer schamen kan,en heb 8 oktober nog een endoscopie gehad,dan gaan ze er van achter met een camera in,dus ik kan me daar niet zo druk meer om maken.maar idd,ook met dit weer dan heb je t al een beetje koud,is een lang shirt geen gek idee voor mensen die het wel een vervelend onderzoek vinden

10. dweezel

dweezel Lid

11 okt 2007
    10
    0
    0
    Hoi dames,

heel erg bedankt voor jullie reacties! de zenuwen zijn weg! tot vrijdagmorgen denk ik! :) maar ik laat het maar op me af komen.
    Tot op heden (even afkloppen) geen bloedverlies meer gehad, dus ik ben nog hoopvol!

Liefs,

11. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Dweezel, laat ons weten hoe het was? Ik heb volgende week donderdag ook een inwendige echo!

12. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Sluit me bij de rest aan, valt zeker mee. Wat van dat gel erop en het gaat bijna vanzelf :)

Succes meid!

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He Dweezel ik heb er nu al zo'n8 gehad ofzo en 1 keer voelde het minder prettig maar dat kwam meer door degene die dat deed. Bij die andere ging het allemaal heel soepeltjes en nergens last van gehad. Succes morgen.

xxx Joyce

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Begrijpelijk dat je je er druk over maakt. Had ik ook. Maar ik heb er inmiddels meerdere gehad en het stelt echt helemaal niks voor. Zeker niet als je gewoon een mooi kloppend hartje ziet. Dan kan je alleen maar met een hele grote big smile naar dat beeldscherm staren.
    Succes ermee!

Liefs Boney

15. Niet meer actief

nou ik krijg morgen voor de derde keer in een week een vaginale echo en moet zeggen dat ik er stevig van baal....vrijdag was er een assistente bij die da uberhaupt nog nooit gezien had,...lekker dan:S

Deel Deze Pagina