vaginale infectie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door brechtje20, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brechtje20

14 jan 2009
    40
    0
    0
    hallo

ik heb een vraagje:
    mijn dochtertje heeft sinds een paar dagen wat groenige afscheiding/pus? uit de vagina, nu heb ik de dokter gebeld en die zegt: gewoon even aankijken, kan vanzelf weer overgaan maar het zit me toch niet echt lekker , ik maak het altijd heel erg goed schoon maar voel me best toch wel een beetje schuldig , herkennen jullie dit of heeft iemand dit ook gehad bij haar dochtertje?

2. Angie85

Angie85 Actief lid

27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    Mijn meisje heeft dit ook gehad. Toen had ze griep, na d'r griep was het over. Ze had trouwens ook sterk ruikende urine.

Ik heb de huisarts gebeld, maar die vertelde dat het over gaat.

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Mijn dochter heeft het ook gehad. Ik heb het drie dagen aangekeken en toen ben ik met haar naar de dokter gegaan. Hij schreef Fucidin voor en het was weg voordat ik het wist.

Je hoeft je er absoluut niet schuldig over te voelen. Jij kan er niets aan doen. Soms hopen bepaalde bacterieën zich op en dan ontstaat dit. Je kan het niet voorkomen.

Oh ja, Camila heeft het sindsdien nooit meer gekregen.

Sterkte!

4. brechtje20

14 jan 2009
    40
    0
    0
    ze is verder niet ziek of zo, nu maak ik het extra schoon met een watje en schoon water en hou het goed in de gaten, dank jullie voor de reacties :)

Deel Deze Pagina