Seff is sinds zaterdag middag plotseling ziek zaterdag was het vooral overgeven en suf zijn, en heeft me tot 5uur s´nachts bezig gehouden... zondag ochtend had hij koorts rond de 39 graden, s´avonds nog 1 keer overgegeven verder eigenlijk de hele dag geslapen zowel in bed als lekker bij mij op de bank, vandaag dacht ik dat het wel weer ietsjes beter ging alleen nog wel heel hangerig en veel slapen maar geen koorts en niet overgegeven ben ook nog langs de ha geweest, even alles onderzocht, maar gewoon een virusje. Hij drinkt wel redelijk (niet echt veel) en eet niks al vanaf zaterdag (vanmiddag een paar stukjes thee biscuits gehad) rond 19.00 vanavond rook ik een poepluier, dus even op de bank verschonen, een hele dunne gele luier!!! toen ik met het verschonen bezig was moest ie ok plotseling weer overgeven!!! een hele vloedgolf over mn bank heen!! pfffffffff arme pop, heb snel nog mn bank proberen te redden (van stof ) en toen mn schat in bad gedaan, later nog even naar beneden, en toen nog een hele volle dunne poep luier weer verschonen en naar bed. zooooooooooo zielig dit, hopelijk is hij snel weer de oude!!! jullie nog tips qua voeding enzo?????? maak me best zorgen over het eten, hij heeft dus al vanaf zaterdag niks gehad!! maar hoor wel van meer dat eten niet belangrijk is zolang hij maar drinkt. liefs emmie
Ahw zielig he als ze zo ziek zijn! Veel knuffelen en liefde doet een kindje goed. Drinken is inderdaad het aller belangrijkste hoor, veel aanbieden maar niet te veel in een keer daar kan het maagje van slag van raken. Bied hem iedere keer eten aan, maar als hij niet wil dan niet Misschien een kaakje ofzo. Beterschap
Alsje Als je twijveld dat hij te weinig vocht binnen krijg, kan je ors halen bij de drogist en dat geven aan hem
Zielig he, mijn zoontje had het anderhalve week geleden, gelukkig was het weer een beetje over voor zn verjaardag. Maar het heeft hier wel een week geduurd. Ik heb ook ors gehaald, maar dat kwam er elke keer met een noodgang weer uit, dus ik heb veel flesjes melk gegeven, het enige wat ie wilde drinken (en er soms ook nog in bleef). En dan uiteraard niet de hoeveelheid schepjes die aanbevolen worden maar bv 120 cc met 2 scheppen. Idd kleine hoeveelheden, dus geen flessen van 200cc of meer. Eten wilde hij absoluut niet. En lekker bij mama zitten en veel slapen natuurlijk. Bij ons was het schema een uur slapen een half uur wakker, ze hebben veel slaap nodig om te herstellen. Nu weer een vrolijk ventje dat weer alles eet, dus het komt weer goed. Veel succes met je mannetje en ik hoop dat ie snel weer beter is!
ja ik vind het wel heel lastig allemaal! Denk dat ik straks de dokter weer ga bellen, Vanochtend net uit bed, heel huilerig heb hem wat thee gegeven, later nog wat water, hij heeft een paar stukjes beschuit gehad, maar even later lag hij weer te rollen op de bank en wist niet hoe hij moest liggen, en toen kwam ook alles er weer uit. in bad gedaan en nu ligt hij weer in zn bedje te slapen...
Hier ook een zieke in huis. Emiel hoeft niet over te geven maar heeft koorts (tussen 39,7 en 40,2). Na een zetpil zakt de koorts tot ca. 38,0, maar ja ..... 4 uurtjes later is deze weer bijna uitgewerkt. Emiel huilt dan de hele tijd heel zielig. Wil wel drinken en een klein beetje eten. Ga vanmiddag ook maar even naar de HA, ik ben bang dat het weer zijn amandelen zijn die aan het ontsteken zijn. Dit hebben we regelmatig en hij is er iedere keer goed ziek van. Beterschap met Seff
ja balen he??!!! En ook nog met dit mooie weer!! Hier ging het vandaag toch wel weer redelijk, alleen nog wel heel erg slap! Tegen de avond nog 1x overgegeven. maar heeft alweer een beetje gegeten, beetje van een krentenbol, kapitein koek en waterijsje dus het lijkt weer wat beter te gaan!! Heb Seff lekker om half 7 naar bed gedaan, daar was hij ook echt wel weer aan toe. en @ Puckje : jij ook heel veel beterschap met je zoon, hopelijk zijn ze snel weer de oude!!!