Hallo, Zoals eerder beschreven heb ik aanstaande vrijdag mijn eerste echo om te kijken of het vruchtje goed is ingenesteld en op de juiste plaats. Nu was ik er tot afgelopen weekend zeker van dat het goed zat, maar sinds gister heb ik een trekkend/drukkend gevoel en soms een steek in mijn rechter lies. Mijn rechter eileider heb ik behouden na mijn bbz en ben nu bang dat het alsnog in mijn eileider is ingenesteld. Moet ik uit gaan van het ergste of kan een drukkend/trekkend gevoel in de lies bij 5 weken zwangerschap zich ook bij een normale zwangerschap openbaren. Als ik google vind ik hier niet veel over terug of bbz of bandenpijn. Dit laatste lijkt mij niet logisch bij 5 weken. Ik hoor graag of u dit symptoom ook herkent bij een normale zwangerschap.
Hoi, dit kan echt normaal zijn en hebben veel vrouwen dus ook in het begin. Ik zou me er niet heel druk om maken. Je kan het natuurlijk niet zeker weten. maar meestal heb je bij een bbz wel echt meer pijn. leg een warme kruik op je buik, dat helpt ook vaak en als je echt twijfelt/ te vee pijn hebt of vbv dan meot je de verloskundige bellen. groeten Evelien
Heel fijn dat je reageert! Super bedankt! Ik raak er zo van in de war... Aanstaande vrijdag de eerste echo en dan hoor ik of het goed is ingenesteld, maar ik durf nu weer wat te ontspannen. Ik weet dat je geen glazenbol hebt en het geen garantie is, maar het feit dat het bij een zwangerschap kan horen stelt mij gerust!