Hoi Meiden, ik zit vandaag op 8 DPO en heb sinds vanmiddag behoorlijke jeuk daar beneden. Herkent iemand dit van tegen het einde van de cyclus? Er is een goede kans dat het raak is, heb ook andere symptomen die ik herken van mijn vorige zwangerschap (helaas mk), maar ga nergens van uit en die jeuk is totaal nieuw voor me. Ik hoor het graag!
Hai, Ik herken het wel, maar voor mij is het altijd het teken dat mijn ongie er aan zit te komen. Elke maand weer. Toen ik zwanger was had ik het juist niet. Maar weet niet of het kan als je zwanger bent. Maar als je andere klachten hebt, moet je misschien toch een testje doen. Succes! XOXO
Als je daar beneden jeuk hebt is het een schimmelinfectie. Had ik elke maand voor nod. De tweede week van mijn zwangerschap ook. Als je weerstand minder is, kun je dat krijgen. Kan dus twee kanten op.
hoi lili ik had deze maand ook echt verrekte jeuk (heb me zelfs stuk gekrabt daar!) dit heb ik nog nooit gehad!! vanmorgen had ik ineens roze afscheiding! ook nog nooit gehad, althans niet een hele week voor mijn nod! mijn borsten doen pijn en mijn buik lijkt ongesteldheid na te doen.... ik snap er niets meer van?!
Klinkt bekend, hier jeuk op venusheuvel als ongi zich aandiend. Niet echt in mn vagina dus... Waar jeuk het bij jou? echt in je vagina/tussen de schaamlippen kan een schimmeltje zijn.
bij mij jeukt het echt in mijn mutsje .... en het was alleen maar tijdens mijn ei sprong. dat was vorige week en die jeuk duurde een dag of 3. nu zit ik 6 dagen voor nod en heb ik echt een enorme ongesteldbuik. en weer zit ik dus mezelf druk te maken en van alles te bedenken terwijl ook deze maand had gezegd tegen mezelf: er is niks om je druk over te maken! relax!
Vandaag weer nergens last van wat jeuk betreft, heel gek. Heb geen andere douchegel gebruikt, geen ondergoed van ander materiaal.. We wachten het maar af he!
hier ook al zitten denken aan ander was middel of ander kleding! tis wel vreemd voor mijn doen. ik herken deze klachten wel maar niet zo ruim voor mijn nod. wanneer is jouw nod?
Vrijdag.. Voel me verder precies zo als bij mijn vorige zwangerschap en we hebben mede door gebruik van ovulatietesten zeker weten op het goede moment ons best gedaan, maar dat geeft natuurlijk geen garantie.. Vind het heel spannend!
Ik heb dit altijd een paar dagen voor mijn menstruatie, erg vervelend..maar voor mij altijd een teken dat ik mijn menstruatie kon verwachten...enkel nu heb ik een paar dagen terug hier ook last van gehad maar nog steeds niet ongesteld...ben pas een maandje gestopt met de pil...dus ik moet het nog afwachten..
Misschien een schimmelinfectie? Je kunt altijd even naar de ha toe gaan, mocht het wel zo zijn dan krijg je een zalfje Miconazol en is het binnen een paar dagen over!
moet voor een schimmelinfectie de jeuk niet aanhouden dan? bij mij heeft het een dag of 3, 4 geduurd en toen was het klaar. lijkt mij niet dat ik dan een schimmel heb? en de klacht heb ik echt nooit eerder gehad!
Nee, de klachten hoeven niet te blijven.. Voorheen mijn zwangerschap had ik daar ook welleens last van. Jeuk en dan weer niet, dan weer wel... En het was toen wel een schimmelinfectie! Als je je zorgen maakt en het 100% zeker wil weten kun je altijd een afspraak maken bij je huisarts. Dan weet je het ook zeker. Fijne avond!
dat is natuurlijk zo. maar ik zoek er eigenlijk niets achter juist omdat het maar eenmalig was. ik zoek het meer onder de symptomen hahaha
Hier ook eentje die het echt elke maand heeft voor de menstruatie. Vele keren na laten kijken op schimmelinfectie, maar bij mij blijken het heel simpel de hormonen te zijn.... Toen ik twee maanden zwanger bleek te zijn had ik dit echter al vanaf de eisprong, viel echt op. Ook best logisch als je nadenkt wat je hormonen dan allemaal aan het doen zijn. Hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn, maar bij mij dus wel. Succes!
Ik heb daar de laatste maanden ook last van en steeds als ik weer in de periode naar de NOD de jeuk voel, weet ik (eigenlijk) al weer dat de poging mislukt is. Het begint bij mij met jeuk aan de buitenzijde van de schaamlip en soms ook enkele dagen later in de vagina. Ik heb het er vorige maand met mijn ha over gehad en zij gaf inderdaad aan dat de verandering in hormoonspiegel daar de oorzaak van was. En ik heb toen een zalfje gekregen (wat ook voor een schimmelinfectie gebruikt wordt) en dat kan ik er op smeren. Nu valt de jeuk me nog mee (even afkloppen ).
Misschien een schimmelinfectie? Je kunt hiervoor een zalfje krijgen..Miconazol, kun je zo halen bij de appotheek