Hallo allemaal! Sinds drie dagen heb ik een apart gevoel down under... Het begon met steekjes in mijn liezen. Niet heel heftig maar wel aanwezig.Dit straalde uit naar mijn buik en kreeg steekjes richting mijn navel, precies in het midden. Dit waren wel felle steken. Nu heb ik best een drukkend gevoel in mijn liezen uitstralend naar mijn vagina. Alsof ik daar een blauwe plek heb. De pijn zit tussen schaamlip en bovenbeen en straalt ook uit naar mijn bovenbeen. En ook nog steeds een beetje steekjes en zwaar gevoel in mijn buik. Weet niet wat ik ervan moet denken. Had een positieve ovu-test op 10 en 11 december. Toen flink gezellig gehad die twee dagen ! Durf niet te hopen omdat ik bang ben voor teleurstelling maar herkent één van jullie deze, vroege, symptomen? Alvast bedankt! Groetjes Curly
Beste curly Ik zit hier met hetzelfde.. Vanaf de 16e last van 'ongesteldheidskrampjes' en steken bij me baarmoeder. Alsof ik ongesteld moet worden.. en me borsten doen onwijs veel pijn. Ook zitten er op me tepels de klieren van montgomery. En het worden er steeds meer. Mijn nod is pas volgende week vrijdag de 28e!!!! Dus zal ongeveer vorige week vrijdag me eisprong gehad hebben en elke dag geklust haha. Maarrr.. weet niet zo goed wat ik moet doen... vooral met kerst..zoiezo ga k niet drinken neem liever het zekere voor onzekere. Wat zeg ik tegen me familie als ik de wijn laat staan haha! Wanneer kan ik gaan testen.. pfff. Ik hoop zo dat ik zwanger ben. Ben ook erg benieuwd naar jouw hoe het verder gaat. Liefs Anouk